Pages

maanantai 17. lokakuuta 2016

jalkatreeni maanantaille

Kun puhutaan surkeasta painonhallinnasta, enkä mä ehdi/jaksa edes syöttää ruokia laskureihin, niin päätin kokeilla kuvata mun syömiset. Teen aina yhdestä päivästä kollaasin, saatte sitten arvostella:)
Mutta tämän päivän saldo oli aika ärhäkkä jalkatreeni. Olin eilisen jäljiltä aika jumissa ja kipeä (seisoin siis purjeveneessä 5 tuntia putkeen) ja hieman epävarma edes, että jaksanko liikkua. Onneks sain potkun persuuksiin ja lähdin salille likan akrobatiatunnin ajaksi.

Ajattelin, että katson sitten salilla miten on tilaa ja päätän sen mukaan treenin. Tänään vapaapainopuolella olikin hyvin tilaa ja aloitin prässäämällä 100 kilolla (tää on tämmönen pystyprässi eli 100 kiloa on jo kohtalaisesti). Tein välissä askelkyykkyjä pelkän tangon kanssa ja prässiä painoja vähentäen kunnes tuntui, että kelkka tipahtaa pian päälle. Siitä siirryin sitten takareisiä pumppailemaan.
Taas pikkuhiljaa painoja nostaen ja lopulta vähentäen. Tämän jälkeen tein seuraavaa laitetta odottaessa niitä loitontajia (se naisten kehuttu "lehtienlukulaite") ja viimeisenä sitten etureidet laitteessa. Tekemättä jäi maastavedot ja pohkeet, pakarapotku olisi voinut olla tehokkaampi myös mutten halunnut mennä varailemaan taljaa itselleni tänään.

Saa nähdä pääsenkö huomenna sängystä ylös. Vasemmassa polvessa oli myös vähän kipuilua.

Kotiintullessa odotti mukava yllätys. Esikoinen oli kastellut puutarhaletkulla kaverinsa läpimäräksi (niiden ei edes pitänyt olla meillä). Taas tuntui siltä, että lasta ei hetkeksikään voi jättää eikä luottaa toiseen. Ja pojalla on just nyt tämä "esitän kovista kavereiden edessä ja kaikki mitä äiti sanoo on joko ihan sama tai heko heko, en ainakaan tottele". Juu että vähän joudun nyt pohdiskelemaan seuraavia peliliikkeitä... mutta treeni oli hyvä alku viikolle!

2 kommenttia:

  1. Puraisiko salikärpänen treenien jälkeen? Jalkaprässiä ei ole itse tullut käytettyä pitkään aikaan. Se on hyvä laite. Nopeasti saa lisää painoja, kun sillä treenailee. Hyvät painot sulla oli nyt jo. Hienoa!

    VastaaPoista
  2. Kiitos kysymästä:) En mä nyt varsinaisesti siitä nauti, mutta yritän nyt käydä sen kaks kertaa viikkoon. Siihen päälle ne tanssitunnit. Vähän on nyt ollut semmosta, että paikat alkaa kipeytymään, polvet, olkapäät.. Tarttis vähän tekniikkaa tarkistaa. Tänään tein kutienkin penkkipunnerrusta max 45 kilolla joten ainakin vähän on lihaksia jäljellä.

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!