Pages

sunnuntai 14. elokuuta 2016

It hurts

Onneksi pian on se toinen hierojakäynti, alan olla vähän ymmälläni. Olen yrittänyt nyt venytellä ohjeiden mukaan ja oikea kylki ei veny mihinkään. Tai ainakaan verrattuna vasempaan puoleen. Ja minusta se venyttelykään ei auta. Iltapäivällä tuttu kireys oikealla selässä, en saa kunnolla henkeä.

Eilen aamulla yritin vähän venytellä etureisiä, jotka aikaisemmasta poiketen olivat kireät ja kipeät sieltä reisilihaksen yläosasta (lonkankoukistajan suunnalta). Eihän siitä venyttelystä tullut mitään ja päätin sitten rullata niitä auki foam rollerilla. Tuskanhikisenä sain vähän niitä auki jonka jälkeen ehkä venytyksetkin meni perille vähän paremmin. Hieroja sanoi, että mun treenitauko voi olla tähän syypää. Siinä taas yksi syy palata salille. Siis ihan joka paikka prakaa ja olo on kuin jäykällä mummolla.

Toissapäivänä tein 45 minuutin reippaan vaunulenkin (sen mukaan mitä sain hengitettyä) ja alaselkä ihan kipeänä sen jälkeen. Tänään taas lähdettiin tyttären kanssa lenkille, hän potkulaudalla ja mä taas hölkäten, lenkin jälkeen tein puistossa vähän punnerruksia yms. Oli kyllä löysää kun neiti pysähtelee ihastelemaan maailmaa parin metrin välein (ja mä hölkkään ympyrää), mutta parempaan en vaan pysty.

Eilen käytiin tyttöjen kanssa Mehukatimaailmassa Turussa. On muuten tuplasti parempi kuin Hoplop, neiti riehui itsensä ihan hikeen ja mä katselin kateellisena kun neljävuotias kiipeili pitkin seiniä tuosta vaan ja teki voltteja tramppiksella. Mä tuskin koskaan. Onneks tuli itsekin sielä heiluttua toisin kuin iso osa muista aikuisista jotka lähinnä tuijottivat kännyköitään.

Mutta mutta, pohjalta on hyvä ponnistaa! Ja kuten paidassani sanotaan, ei aina voittaminen ole tärkeää! Haluaisin silti voittaa nämä selkävaivat!

 

1 kommentti:

  1. Mie varailin osteopaatille ajan ku oon niin jumissa et kävelemään en kykene.

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!