Pages

lauantai 9. tammikuuta 2016

sumuinen viikko

Kuvastaa tämä kuva hyvin mennyttä viikkoa. Paluu arkeen pitkän loman ja isäkuukauden jälkeen ei ole ollut helppoa. Olen onnekseni (?) saanut nukkua, jos tästä pitää positiivista kaivaa, mutta olen ollut todella tokkurassa koko viikon. 

Ja se tunnustus. Ruokasysteemit on menneet päin mäntyä. Yhtenä päivänä olin niin sekaisin, että havahduin kun olin syönyt kahvin kanssa lähes 100gr maitosuklaalevyn. Että todella laadukasta laihduttamista. 

Jotenkin sitä on koko ajan veto pois ja semmonen nuutunut olo. Jotain oikeastikin on ehkä vialla, sillä mulla oli pt:n kanssa loppukuntotesti ja tulokset oli huonot, joltain osin jopa huonommat kuin kesällä. Voin huonosti, pyörrytti, hengästytti. Luulin, että flunssa tulee mutta ei tullut. Mietin, että onkohan mulla esimerkiks anemiaa vai mitä ihmettä...vai onko tässä talossa sittenkin ongelmia. Astmanihan on pahentunut taas muuton jälkeen.

Mutta on nyt ainakin nukuttu. Ja tänään tein reippaan metsälenkin ystävän kanssa eli hengästyin oikein. Ensi viikko parempi viikko:) Nyt naamapesulle ja sänkyyn!
 

2 kommenttia:

  1. Uusi lukija ilmoittautuu!

    Tsemppiä alkavalle viikolle! :)

    VastaaPoista
  2. Musta tuntuu, että melkein kaikki ystävät on aika masentuneita tällä hetkellä. En tiedä mistä se johtuu. Juhlakausi, johon moni on aika lailla panostanut, on ohi. Ei sitä yhteistä aikaa. Alkaa arki ja suorittaminen.

    Olen itse kovin positiivinen tyyppi, paitsi blogissa kyllä negailen. Mutta yleisesti ottaen olen se tyyppi, joka kannustaa muita ja näkee niitä positiivisia juttuja. Minäkin olen ollut tosi töttöröö. Petyn kovasti itseeni ja muihinkin. Onneksi kotona keskusteltiin vähän syvällisemmin parisuhteesta yms. ja toivottavasti tästä alkaa kivempi kausi.

    Toivottavasti alat taas jaksaa paremmin. Ystävien tapaaminen ja pienet kivat jutut arkeen auttaa jaksamaan. Eikä sitä suklaa tms. kannata ikuisesti murenti. Se maistui hyvältä ja tuli varmasti tarpeeseen.

    Tsemppiä!

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!