Pages

maanantai 16. marraskuuta 2015

Haaste

 

Sain Sarilta blogista Mielen- ja kehonhallintaa (http://shapeit.vuodatus.net) haasteen. Kiitos siitä! Nyt on sopiva hetki vastailla näihin kysymyksiin!

Haaste kulkee blogista toiseen ja haasteen saa aina alle 200 lukijan blogi. Eli tällä jaamme näkyvyyttä niin haasteen antajalle, kun haasteen saajille :). Kiitä haasteen antajaa, vastaa hänen esittämiin kysymyksiin ja luo 11 uutta kysymystä. Sen jälkeen listaa 11 Liebster awardin ansaitsevaa blogia

1. Miksi blogi? Ei ole mun ensimmäinen blogi, olen kirjoittanut nettipäiväkirjaa jo vuosituhannen alussa ja tämä on mun neljäs varsinainen blogini. Oli siis ihan luontaista alkaa kirjottamaan blogia elämäntaparemontin alkaessa. Halusin kertoa tarinani, julkaista projektin etenemistä ja samalla vähän ladata myös painetta itselleni. Ja tottakai etsiä kanssakavereita ja tsemppareita tähän muutokseen.

2. Kirjoitatko päiväkirjaa? En

3. Mikä oli lempiaineesi koulussa? Eri aikoina eri aineet, yläasteella kuvis ja musiikki, lukiossa historia ja filosofia ja musiikki tottakai.

4. Jos kotiisi tulisi ensi viikonloppuna ruokavieraita, mitä tarjoaisit heille? Mulla on ollut mielelläni viime aikoina mun vanha blinipannu, joten ehkä blinejä. Tai sitten paellaa.

5. Paras tai koskettavin lukemasi kirja? Thomas Findleyn Ikuisen hämärän vaeltaja (tämän luettua luin kaikki hänen muutkin kirjat samantien). Mieletön uppoaminen mielen hämäriin syvyyksiin.

6. Mikä on tämän hetken voimabiisisi? Mulla ei ole varsinaisesti voimabiisejä, enemmänkin tunnebiisejä. Emma Salokoski Ensemblen laulu "veden alla" on mun listalla ollut nyt aika usein.

7. Tunnetko olevasi "oikeassa ammatissa" / pidätkö työstäsi? No en. Juuri tänään kuulin, että hallitus on päättänyt leikata aikuiskoulutustuesta ja se kirjaimellisesti on nyt kaatanut mun haaveet ammatinvaihdosta. Vähän vielä sulattelen asiaa.

8. Mitä harrastit lapsena? Luin paljon kirjoja ja soitin koskettimia/kitaraa.

9. Pohjoinen vai Etelä? Molemmissa on puolensa. Asuisin etelässä, mutta matkustelusta pohjoisessa.

10. Oletko maailmanmatkaaja vai kotikissa? Maailmanmatkaaja.

11. Kerro yksi joululahjatoiveesi. Että saisin levätä ja aikaa itsellekin.

En nyt jaksa millään keksiä enempää kysymyksiä, joten Sarin hyvät kysymykset saa kelvata. Ja haastan kaikki mun bloggaavat lukijat tekemään tämän! Ainakin Sarah Suomalainen ja Victoria blogista Oikeus hyvään oloon! Tearcandy ota sinäkin haaste vastaan!

Mun rakkaimmat blogit löytyy tuolta vasemmasta reunasta, ne kaikki jotka on päivittyneet! Juuri muita en edes seuraa! Eli ovat sitten mun liebstereitä

 

1 kommentti:

  1. Toki, heti ku lenssu hellittää että saa istuttua koneelle :)

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!