Pages

lauantai 3. lokakuuta 2015

Viikon treenikuulumiset kokonaisuudessaan

Ensinnäkin anteeksi surkeaakin surkeammat kuvat! Mulla on tämä iphone 5 puhelin, joka kaikessa muussa on ihan yliveto vaan kamera on surkea! Päätin nyt kokeilla josko pokkarin kanssa saisin laadukkaampia kuvia, ostin liittimenkin jolla saan ne siirrettyä kännykkään/tablettiin.

Joka tapauksessa ajattelin vetää yhteen tässä tämän viikon liikuntoja. Tähän varmaankin tulee vielä huomiselle pitkä kävelylenkki ja venyttely, mutta siis näin on menty

Maanantaina 1,5 tunnin reipas kävelylenkki
Tiistaina kova sali lähemmäs 2h
torstaina reipas kävelylenkki plus reipastelu tyttären kanssa n. 1h
Perjantaina 1h ihana venyttely
Lauantaina sali 50 min

Eli kyllähän tässä on kaikenlaista liikuntaa ollut. Noi kävelylenkit teen aina niin, että saan hien pintaan muttei sykkeitä liian korkeiksi.

Vaa'alla en ole käynyt ja varmaan pitäisi käydä. Jostain syystä en usko, että paino on lähtenyt vielä alaspäin. Kunhan nyt saisin tämän liikuntahomman kunnolla käyntiin! Syömisten osalta välillä menee tosi hyvin, mutta jos on stressiä/mielimaassa/väsynyt/uupunut niin helposti sitä korjaan sokerilla.  Muttei tietenkään joka päivä ja ne määrätmon maltillisia (viime aikoina pääasiassa vain tummaa suklaata). Peilistä silti katsoo ihmeellisen turpea naisihminen, mitä kovasti ihmettelenkin. Jopa noissa raskausajan kuvissa esimerkiks kasvot oli paljon hoikemmat. Voiko se olla sitten tämä sokeri joka tuevottaa vai mikä ihme. Vyötärökin näyttää seistessä ihan "kohtuulliselta", mutta kun istun alas niin muutun kamalaksi laardikiksi, mulle jopa harvinaiset jenkkakahvat ja muut selkämakkarat on ilmestyneet...voi yök! Suunta silti edelleen ylöspäin!

Tän päivän kiertotreeni! 

Nyt mun saliohjelmani muuttuukin vähän, eli jatkossa teen joka toinen viikko voimatreeniä ja joka toinen viikko tämmöstä kiertoharjoittelua! Mukaan mahtuu tietysti myös aerobiset ja yks kotitreeni. Aika mukavaa ja alan pikkuhiljaa päästä rytmiin. Jotenkin oon saanut miehenkin tajuamaan, että mun on nyt vaan päästävä liikkeelle vaikkei se muita näitä henkisiä juttuja ymmärräkään!



Ruokavalio on vielä vähän sekava. Myönnän, että vihanneksia menee luvattoman vähän. Hiilareita oon onnistunut vähentämään ja proteiinia menee aika kivasti nyt munien muodossa. Kauraleipää muutama viipale päivittäin. Pastaa eikä riisiä käytännössä ollenkaan, perunaa välillä.

Tässä me tytön kanssa pitkästä aikaa tehtiin smoothiee. Yleensä ei ole smoothiet maistuneet lapsille, mutta nyt kun annoin itse tehdä sen niin hän meinas juoda kaiken:) 

Laitoimme banaania, raparperi-omenamehukeittoa, mustikoita ja mantelimaitoa ja jotain vaniljan makuista heraproteiinijauhetta. Ai että oli hyvää!


Mukavaa lokakuun alkua kaikille! Ehtisiköhän sitä viellä pienelle melontaretkelle?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!