Pages

torstai 8. lokakuuta 2015

Treenaillaan


Tänään kävin kokeilemassa uutta treeniohjelmaa. Ojentavat lihakset + vatsat. Pitkästä aikaa tein kyykkyjä ja 45 kiloa niskassa muuten ok, keskivartalo vaan ei oikein tahtonut pitää.

Vähän vähensin painoa penkkiin ja työntelin 35 kiloa kympin sarjoja. Helposti meni, vähän ähistellen viimeiset työnnöt. Eli on ilmeisesti jonkun verran on eks voimat säilyneet.

Jotenkin treeni silti ei tuntunut tarpeeks kovalta. Ihan hölmöä. Oon tottunut vetään itseni ihan piippuun ja tekemään vaikkapa just penkin jälkeen lisää rintaa jne. Nyt tehtiin ihan älyttömästi jalkoja: kyykkyjä, askelkyykkyjä ja vielä jalkaprässiä ja etureisiä koneessa. No, lauantaina vastalihakset joten katsotaan kuinka käy mimmin...:)


Olen angstaillut tuota vatsaröllykkääni nyt viime päivät. Lähes neljä kymppiä ikää, ylipaino ja kolmas raskaus 6 vuoden sisään niin iho on levinnyt ihan hirveäksi. Tuossa kuvassa se ei edes näy niin kovin, mutta jos istun ilman paitaa niin koko vatsa leviää teltanomaiseksi laardikasaksi joka puolelle. Selvähän se on, että nahka ei ole palautunut ja sen vuoksi leviää miten sattuu. Mulla on kuvia viikko ekan synnytyksen jälkeen, jossa samassa painossa mitä nyt ja ihan erilainen oli keskivartalo niissä kuvissa.

Toivottavasti tuo nahka tuosta edes vähän tiivistyy. Kun musta tuntui, että ennen tätä viimeistä raskautta olin jo vähän timmimpi keskeltä. 

Olen miettinyt myös, että pitäiskö taas ruinata lähetettä kilpirauhasen kokeisiin. Toisaalta auttaako se mitään kun kukaan julkinen lääkäri ei siltikään mua suostu hoitamaan. Olen tajuttoman väsynyt koko ajan, ja nukun yöt kuin tukki. Mieli on maassa ja jaksaminen vähissä. Skarppaan nyt tässä liikunnassa ja lastenhoidossa, muttei musta ole edes pyykkäämään tai haravoimaan. Typerä itseinho iskee välillä päälle puhumattakaan parisuhdekriisistä, joka varmaan taas kerran on vaan mun pään sisällä. Että joo, kyllä ne arvot varmaan kannattais mittauttaa... Tilasin jopa aloevera-juomaa, koska kaikki keinot pitää nyt kokeilla! Kerron sitten kuinka kävi:)


Olen ruvennut nyt muuten tekemään salitreenin jälkeen loppuverryttelyä eli 10-20 minuuttia esimerkiks crosstrainerilla. Sen kai pitäisi tehostaa rasvan palamista. Ja olen myös niitö syvävenytyksiä tehnyt (venytys kestää yli minuutin),ne on aivan ihania kun oikein tuntee sen miten lihas antaa perinsi ja lämpenee. Suosittelen lämpimästi rentouttavaa venyttelyä (lasten kirkuessa  vieressä...not!). 

Aurinkoista viikonloppua! Me taas muksujen kanssa mehtäretkeillään ja muutakin aktiviteettia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!