Pages

maanantai 5. lokakuuta 2015

Pha ja ulkoilua

Oltiin eilen lasten kanssa metsäretkeilemässä, jopa pari tuntia. Yritettiin löytää yhtä rinteen päällä olevaa laavua joten meni osittain kiipeilemiseksi. Emme löytäneet laavua, joten lopulta pysähdyimme kivelle syömään eväät..

Oli oikeastaan tosi hieno reissu, vauva jäi isän kanssa kotiin ja isommat sai mun täyden huomion!


Harvemmin ne käsi kädessä kulkee, joskus kuitenkin!

Metsä on täynnä kaikenlaista ihmeellistä nähtävää!


Olen ajatellut ottaa tämän nyt tavaksi! Ja ystäviäkin tähän hommaan on löytynyt eli kiitokset myös Sarille!



Ja kyllä noi lapsetkin tästä nauttii! Niin reippaasti kulkivat! Jouduimme tulemaan rinteeltä alas tosi jyrkkää polkua pitkin, isompi tuli ketterästi ja pahimman kohdan pyllymäkeä. Pienempää autoin ja pidin kädestä, on ne niin ketteriä.

Tänään kokeilin ensimmäistä kertaa mulle suunniteltua pha-kotiohjeomaa. Kolme neljän liikkeen patteria, jokaista kolme kierrosta peräkkäin ja yks liike 40sec. Patterien välillä 3 minuutin tauko. Puolisen tuntia meni ja olin aivan hikinen ja puhki! Huomenna olen suunnitellut tekeväni pitkän vaunukävelylenkin! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!