Pages

perjantai 23. lokakuuta 2015

Flunssa ja viikonlopun hommat

Koko viikon on taas flunssa tehnyt tuloaan. Silti olen pari kävelylenkkiä tehnyt ja keskiviikkona salitreenin. Palasin nyt takaisin vanhalle salille, josta jäin pois silloin ennen synnytystä eli Kuntoklubi Monoon. Klubilla on aika mielenkiintoinen strategia eli käyttäjälle luvataan, että otetaan vain tietty määrä asiakkaita joten sali ei tule koskaan olemaan älyttömän ruuhkainen. Valitettavasti keväällä tuli omistajalle ongelmia, mutta nyt tilanne ilmeisesti on selkiytynyt. Mulla on siis jatkuva sopimus (kuitenkin vuoden mittainen vähintään). Olen tosi tyytyväinen:)


Kuvassa on melkoinen kasa sepeliä. Pihallamme. Pihalla on myös pieni kaivuri ja siis pihahommiahan tässä on tarkoitus tehdä. Silti huomenna menen lasten kanssa metsäretkelle asmupäivällä anopin ja appiukon kanssa- jos siis kunto antaa myöten. Pihalla on tarkoitus tehdä pengerryksiä kaivurin kanssa sekä siirtää varmaan 15 puuta/pensasta ja kaikkea muut pientä. 

Tosiaan flunssa on koko viikon tehnyt tuloaan. Olen taistellut vastaan beroccan, c-vitamiinin ja sinkin voimin. Tää ei ole tämmönen perinteinen "ensin kurkku tulessa ja sitten flunssa"- pöpö vaan epämääräisellä yskällä alkanut. Varmaan on parempi taas ottaa vähän iisimmin. Ulkoilua on varmaan hyvä jatkaa, mutta ehkä kova salitreeni vähän tauottaa. Mulla on nyt muuton jälkeen löytynyt hyvää kävelyseuraakin lähes tästä naapurista, joten on aika helppoa lähteäkin. 

Mukavaa viikonloppua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti flunssa ei ole ihan hirmuinen.

    Mun flunssa taisikin olla vaihdevuodet.

    VastaaPoista
  2. Voi ei Sarah! Onneks vaihdevuosiakin voi lääkitä. Kohta se aika kyllä on mullakin, 39 helmikuussa mittariin.. Flunssa tuntuu muuten jotenkin miedolta, kai se jää tän tajuttoman väsymyksen alle...

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!