Pages

keskiviikko 30. syyskuuta 2015

No niistä treeneistä...


Tällä fiiliksellä olin taas koko päivän, mutta olipa hyvä että olin sitten pt:n kanssa sopinut treenit! Nyt on meinaan ihan loistava fiilis! Tehtiin mun kiertoharjotteluohjelmaa ja pakko sanoa, että kolmannella kierroksella alkoi jo vähän "hapottaa". Toistoja kun on 18-20 per liike ja ne painot ei mistään pienimmästä päästä kuitenkaan...

Onneks nyt muuttuu tahti ja ruvetaan tekemään joka toinen viikko voimstreeniä ja joka toinen viikko tälleen kiertäen! Just tämmöstä vaihtelua ja ohjausta hain pt:ltä!

Olen siis saanut itseäni niskasta kiinni. 2-3 kertaa viikossa reipas vähintään tunnin kävelylenkki ja kaks salia. Keskiviikolle on kotikuntopiirikin, mutta aikataulujen vuoksi se on jäänyt (eilenkin oli  miehen työkeikan vuoksi koko päivän yksin lasten kanssa ja sekin oli lähinnä selviämistä...). Yritän ottaa sen kuntopiirin kuitenkin, koska multa löytyy niitä kuulia ja trx-vehkeitä sekä puntteja niin olis kiva hyödyntää.

Lauantaina vedän 50 minuutissa, melkoisella tahdilla siis, toisen kiertotreenin meidän keskimmäisen typyn tanssitunnin aikana (tunti on paikallisen salin jumppasalissa). Että voi niitä hetkiä jollain tasolla hyödyntää.

Kauhea himo on iskenyt jotenkin tässä joogaan. Olen tässä juossut hierojalla ja silti hartia-niskaseutu on samantien jumissa. Joku ihana venyttelevä mindfullnes-jooga-systeemi auttaisi fysiikan lisäksi ehkä tämän pääkopan hallinnassakin. Meillä ei täällä lähellä ole vaan muuta kun jotain Shindoa(?). Mitä lie?


Mutta eiks vaan, suunta voi olla vain ylöspäin? Kirjottelen tätä kyllä vielä endorfiinihuppelissa!:)



Sattuipa niin hauska juttu, että salin aulasta löytyi vielä elokuun Kauneus ja Terveys! Jos täällä on uusia lukijoita, niin kurkatkaapa koska siellä on minustq ja mun projektistani juttu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!