Pages

tiistai 8. syyskuuta 2015

Kuntopiiri


Tiistai on mun kuntopiiripäiväni. Kuntopiiri sisältää toiminnallisia harjoituksia, kyykkyjä, punnerruksia yms. ja sykkeenkohotuksia (juoksen kotikatua edestakaisin). Kolme kierrosta.

Tänään tein vain kaksi. Toisen kierroksen jälkeen alkoi tulemaan pimeä ja tajusin, etten muista mihin laitoin vihkisormuksen (otan sen aina pois ennen kuin alan kahvakuulaamaan). Todellinen black out ja hätäännyin tosi kovin. Onneks sormus löytyi sisältä:)

Huh! Mutta nyt on sitten kuntopiirikin korkattu!

3 kommenttia:

  1. Mä olen tylsä ja toistaiseksi vaan soudan, fillaroin ja kävelen. Asun kaukana uimahallista. Mielelläni kyllä vesijuoksisin. Tavallista juoksua en saa polven takia ilmeisesti enää ikinä edes harrastaa.

    Kun mulla oli fyssarin tekemä saliohjelma, siinä oli paljon erilaisia perinteisä harjoituksia. Ei siis niillä laitteilla, vaan lattialla, seinää vasten yms. Jostain syystä en noita hyviä liikkeitä vaan osaa/jaksa/muista tehdä. Oon varmasti vaan jotenkin henkisesti laiska.

    VastaaPoista
  2. Mullakin kuuluu kaks aerobista/kävelylenkkiä viikkoon. Oon inhonnut kävelyä aina (jääny traumoja lapsuudesta), mutta nyt olen jotenkin lämmennyt siihenkin.

    VastaaPoista
  3. Moikka! ihana lukea huikeasta motivaatiostasi ja asennoitumisestasi terveempiin elämän tapoihin! Käyn itse samaa polkua ja olen löytänyt voimaa rinnalleni, en ihmistä vaan hyvinvointi tuotteita ja haluan kertoa mahdollisuuksista en työ tarkoituksena vaan sillä tarkoituksella, että mielestäni jokaiselle on annettava mahdollisuus samaan mihin mullekkin annettiin! :) Hyvinvointi lähtee aina sisältä! Olen Forever Living jälleenmyyjä ja rakennan omaa liketoimintaa Welness, Fitness, ja Beauty -kategorien parissa! Hyvinvoiminen ja muille saman mahdollisuuden antaminen on se mun juttu, jos haluat kuulla lisää tai tutustua tuotteisiimme tai kuulla liiketoiminnasta ota yhteyttä kerron mielelläni lisää! Tsemppiä! emma.ylikomi@gmail.com

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!