Pages

sunnuntai 30. elokuuta 2015

Inbody

Jahas ja tästä se taas alkaa.

Tänään käytiiin vähän laitteessa mittaamassa kehonkoostumusta ja olihan ne taas kerran hurjia tuloksia. Paino oli jotakuinkin samoissa mitä ajattelin ja lihasmassa viitearvojen yläpuolella hieman, rasvaa puolet painosta (!) joten sitä lähdetään tässä tottakai laskemaan. Juoksulenkit taitaa vaihtua nyt kävelylenkkeihin, salitreenit enemmän HIIT-tyyliseen ja ruokavalio taas kerran uusiksi. Viskeraalisen rasvan määrä oli hurjan suuri tuloksessa ja ehdinkin jo säikähtää (kuolevani sydäntautiin), kunnes luin, että siihen vaikuttaa tosi moni asia kuten esimerkiksi stressi ja kehon nesteytys (=ruokavalio) ja tosiaan saattaa heitellä kovinkin monesta muustakin syystä riippuen suuriakin määriä.

Tavallaan jännittää ja harmittaa, että miten mä ikinä saan järkättyä kaks eri punttisalikertaa viikkoon itselleni plus kotitreenit ja lenkit. Olin toiveikkaasti ajatellut, että syyskuussa pahin remonttirumba olisi ohitse mutta katin kontit! Taidan tällä kertaa olla itsekäs. Johan tässä on tätä kotia lähes yksin pyöritetty jo tovi.


En ole saanut treenattua kotona yhtään. Syynä pääasiassa se, että meillä ei ole edelleenkään lattiaa millä treenata ja arki on ainakin tällä hetkellä aika tauotonta (jolloin vapaa-ajan käytän hengähtämiseen'ja lepoon). Onneks lattia on melkein puolivälissä, niin pian se toivottavasti on valmis:) Sitten vihdoin saadaan huonekalut paikoilleen ja päästään aloittaan laatikoiden purkaminen. 

Kesäkuisesta arvonnasta, Marika N voitti sen tilaajalahjan. Voisitko Marika vinkata yhteystietosi tai jotain. En saa sinuun yhteyttä! Muuten täytyy arpoa uudestaan!

1 kommentti:

  1. Painonhallinnassa myös se lepo on tärkeää. Stressi näkyy vaakalla ja jos ei tilanne vaan anna myöten liikunnalle, niin lepoa vaan hyvällä omallatunnolla.

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!