Pages

sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

Lauantain touhuja

Yritä nyt saada koko katras samaan kuvaan:)

Ollaan oltu vatsataudissa, ensin tyttö ja sitten poika. Joten pääasiassa kotona löhöilyä ja sängyssä makoilua. Pelkään kyllä, että vauvakin saa mutta onneksi imetetyillä tuo vatsatauti menee yleensä helposti ohi (kokemusta on). Huomenna vanhin lähtee viikoksi isovanhempiensa kanssa reissuun ja me tytöt jäädään kotiin pyörimään. Ties mitä keksitään:-)

Tänään illalla poika jo vakuutti vointiaan ja lähdettiin iltapalalle läheiselle laavulle. Eli nuotiolla sitten makkaraa lisukkeineen. Tytön kanssa kierreltiin metsäpolkuja kun perheen miehet kyhäsi nuotiota. Ja voi miten iloinen olen tuosta mun kolmeveestä, miten taitava onkaan kulkemaan metsässä. Toki olen jo aikaisemmin huomannut miten hyvä kehonhallinta hänellä on, mutta  on se ilo katsoa kun noinkin nuori juoksee poluilla, kiipeilee kallioilla ja hyppii mättäältä toiselle. Itsellä siinä on työ pysyä perässä. Ehkä mä tuon nuoremman kanssa sitten aikanaan mennään suunnistuskurssille. Sekin kun on mun yks haave suunnistamaan oppiminen.

Tytön kanssa käytiin muuten pyörälenkillä ja otin kevään ensimmäiset hölkkäaskeleet jee:) ei tuntunut yhtään pahalta,  joten kai sitä kohta uskaltaisivähän enemmänkin.

 Jee päivän lounas. Parsakaalimoussea, kanakastiketta ja salaattia. Aamupalaksi söin kahvin ja munakkaan sekä mandariinin, välipalaksi yhden paahtiksen ja iltapalaksi tosiaan täyslihamakkaran ja hieman perunasalaattia. Ja niitä pääsiäismunia tuli sitten illalla syötyä. Voi kun joku löisi munalekalla mua päähän ja kertoisi niiden kalorimäärän, ehkä se herättäisi. Mukavaa pääsiäisen jatkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!