Pages

perjantai 27. maaliskuuta 2015

Kahvakuulaa!!

Eiks olekin tyylikkäät kengät?:) Olen ollut kiinnittävinäni huomiota, että just nyt on pinkit ja muutkin kirkkaan väriset juoksukengät muodissa. No en tarvitse juoksukenkiä, mutta ulkoilukengät kyllä. Harhailin Prisman (lasten)kenkäosastolla ja tämmöiset sattui olemaan 40 prosentin alennuksessa. En sitten yksinkertaisesti voinut jättää niitä sinne hyllyyn kun oma kokokin löytyi. Oli muuten toiset kengät jo, mitä ostin itselleni lastenosastolta. Nää on softshelliä, joten pitävät ainakin vettä:) Mies pyöritteli silmiään.

Anyway, otsikon mukaan tartuin tänään kahvakuulaan. Muistanette, että olin siinä Buzzadorin kampanjassa jossa pääsin testaamaan Yoogaia-palvelua. Jostain syystä mulla on kampanjan puitteissa oikeus käyttää palvelua 13.4 saakka, mutta Buzzadorille pitää antaa palaute jo maaliskuun loppuun mennessä. Ja eilen tulikin jo muistutus, etten ole antanut palautetta.

Olen jo monena päivänä yrittänyt saada aikatauluumme sopimaan treenin, mutta mies nyt on vaan raksalla melkein yötä myöten joten en vaan ole onnistunut. Eilen sitten vasta hoksasin, että siellä Yoogaiassa on tallennettuna niitä aikaisempia sessioita, joita voi tehdä sitten ihan oman ajan kanssa. Aamulla sitten syötin vauvan ja avasin 30 minuutin kahvakuulatreenin. Ensimmäiset 10 minuuttia oli vähän turhaa tekniikkaopastusta ja sitten tietysti kun itse treeni alkoi, heräsi vauvakin!;) No, sain ohjelman neljä kierrosta tehtyä kun jokaisen tauon aikana kävin tuikkaamaassa rinnan suuhun hetkeksi. Oikeastaan en olis livetuntia onnistunutkaan tekemään. Hiki tuli ja kyllä on ainakin jalkalihakset nyt kipeät. Kokeilen nyt varmaan noita muitakin tunteja jos saan suinkaan miehen kantamaan meidän vauvaa (ei viihdy tällä hetkellä missään muualla kun sylissä/kantoliinassa) edes lyhyen aikaa.

Kivusta huolimatta hyvä fiilis! Tästä se lähtee! Kiitos myös kommenteista aikaisempaan postaukseen. korjaan tähän vielä ettei noi Nestlen fitness-murot ole mun normaaliaamupala, ei tosiaankaan. Ostin vain silloin raskausaikana kokeeksi paketin ja ajattelin sen kyllä syödä pikkuhiljaa pois. Nämä mun murot on ihan makeuttamatomat ja siksi ei kelpaa muille perheenjäsenille. Ruokahalut on kyllä kovat, epäilen että imetys aiheuttaa omalta osaltaan sen.

2 kommenttia:

  1. No ihan tosi hienot! Mulla lenkkarit hajosi, ja nyt pitäisi löytää uudet. Minä kyllä todella ihailen tuota sun tsemppiä ja intoa liikkumiseen. Voisit lähettää mulle rippuisen myös, että saisin ahterini ylös ja liikkeelle. :D Ja ihan ekana pitäis saada ostettua ne lenkkarit. :)

    VastaaPoista
  2. Oot kyllä super äippä! :) ja on kyllä pirteän väriset kengät.

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!