Pages

torstai 26. helmikuuta 2015

Alkuviikon treeneistä

Eilen tanssahtelin kotona youtuben tahtiin.

 

Ja tänään pyörittelin kahvakuulaa tämän ison mahani kanssa:)

Varmaan peräkärryn kanssa pyöräilykin voidaan laskea jo urheiluksi rv 38+3 (ainakin hiki siinä tuli) ja tosi tukalaahan se on, ettei sitä varttia pidempää vois edes polkea.

Anyway, puolen tunnin kahvakuulatreeni

20 toiston kierroksia

3 kierrosta: etuheilautukset, leveät kyykyt, kulmasoudut per käsi ja punnerrukset)

2 kierrosta (pystypunnerrus per käsi, askelkyykky, rinnalleveto, hauiskääntö, ojentajapunnerrus pään yli)

Loppuun vähän varjonyrkkeilyä ja sivukyykkyä (joista saa kohtalaiset supparit auts!)

Tässä vielä hymyilytti kun esikoinen heilui kännykkäkameran kanssa ja kuten näette, sitä kuulaa voi roikottaa mahan alla jos on tarpeeks pitkät kädet:D
Tämä tuntuu jo niin vaatimattomalta, puoli onnetonta tuntia. Mutta kyllä näillä raskausviikoilla sekin on kuitenkin huippuhyvä saavutus ja en vaan pysty enempään. Vaikka lapsilta sais revittyä aikaa, niin kyllä nuo supistelut ja muutenkin oudot tuntemukset, rajoittaa.
Perjantaille sopivasti lisää jumppaa (zumba?), tämmönen puolituntinen riittää mulle hyvin 278 kcal paloi kuitenkin:)

Ainakin tuli hiki! Kiitos YouTube ja te ihanat jumppaohjaajat, jotka olette ladanneet noita videoita sinne!

 

 

2 kommenttia:

  1. Kiitos! Yritän nyt vaan vähän saada hikoiltua, aika kevyttä tuo jo on:) Muuten tulis vaan löhöttyä sohvalla:)

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!