Pages

torstai 25. joulukuuta 2014

Rauhaisaa Joulua

Oikein Hyvää Joulua pyhineen kaikille lukijoille! 

Meillä menee joulu sairastellessa eli olen nyt kolmatta päivää melko koomassa räkätaudissa sängyn pohjalla. Jouluruoat oli hyvät, harmi vaan kun mikään ruoka ei  nyt tahdo maistua. Lahjoja tuli lapsille paljon ja ihan Joulupukkikin käväisi ne tuomassa. Vietimme aattoa anopin ja appiukon kanssa keskenämme, olimme aikaisemmin jo sopineet ettei suursuvun ryyppäjäisiä enää. Ja nyt kaikki viihtyivätkin.

Etelä-suomessa on nyt paljon lunta ja pakkasta. Voi kun säilyis siihen saakka, että pääsen itsekin pulkkailemaam. 

Nauttikaahan vapaista, levosta ja rauhallisesta mielestä!

3 kommenttia:

  1. Rauhaisaa joulua :) tiedätkö, näytät kuvissa mielettömän onnelliselta ja hyvinvoivalta :)

    VastaaPoista
  2. Heippa, oon varmaan puolisen vuotta seurannut sun blogia, mutta aina työkoneelta, niin en ole päässyt kommentoimaan (jotkut turva-asetukset). Nyt vihdoin kotikoneella, niin pääsen vähän moikkaamaan.
    Sun blogia on tosi kiva lukea. Sellasta tavallista itellekin tutunoloista elämää. Ollaan lähes samanikäsiä (no joo, oon vähän vanhempi) ja mulla on melkein samanikäset lapset kuin sulla (poika 05/10 ja tyttö 03/12). Samassa kaupungissakin asutaan. ;)
    Sulla on mahoton tsemppi päällä! Jatka samaan malliin! Ihanaa alkavaa vuotta sulle ja perheellesi! -Sari-

    VastaaPoista
  3. Kiitos teille molemmille! Liikunta tekee hyvää ja buustaa itse itseään kun pääsee alkuun! Eikä tuo ihmisenalku masussa mua onnettomaksi sekään tee, päinvastoin olen hirmu onnellinen tästä kolmannesta <3 Pitää vaan pitää itsestään huolta! Mukavaa alkanutta vuotta teille!

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!