Pages

tiistai 11. marraskuuta 2014

Uusi salikokemus

No joo, tämä kuva on otettu kotoa. Tämmösen masun kanssa lähden treenaamaan. Täällä kotikunnassani on avattu ihan uudenlainen kuntosali.

http://kuntoklubimono.fi/

Menin paikkaan tutustumaan, koska työkaverini on käynyt siellä ryhmä-PT tunneilla ja kehui paikkaa. Ja kyllähän se hulppea oli. Mietin vielä tarkkaan, mutta taidan tehdä sinne vuosisopparin. KK-hinta tällöin salille on 40 euroa ja saan sen tauolle sitten synnytyksen lähestyessä. Haluamakseni ajaksi (ei ole ollenkaan itsestäänselvyys kaikissa paikoissa).

Mukavan kokoinen vapaapaino-huone (jossa myös trx, köysiä sun muita toiminnallisia juttuja) ja myös kivan kokoinen laitehuone. Kaikki laitteet uusia ja hienoja.Yläkerrassa oli myös reilusti lämppärilaitteita (joita en nyt käyttänyt kun tykkään lämmitellä kahvakuulan kanssa).

Tästä kuvasta näkee vähän tuota taustaa, millaiset hienot kylpytilat oli. Joka puolella laattaa ja marmoria, hyvät tuoksut ja muutenkin viihtyisä.

Treenisalin seinillä (on siis erittäin korkeat huoneet) oli mielettömän upeita tauluja. Lieneekö omistaja joku keräilijä vai onko siinä yhdistetty taidenäyttely-kuntosali teema.

Tein tommoisen vajaan parin tunnin kokovartalotreenin; jalat, rinta, selkä, hauikset, ojentajat, olkapäät... ja heiluttelin kahvakuulaa sekä aluksi, että lopuksi. Melkoiset rakkulat sain 16 kilon kuulasta:)

Mut hyvä kokemus! Mulla alkaa olla kohta meidän kylän kaikkien salien kortit, mutta tämä nyt vois olla tämmöinen mihin jään pidemmäksi aikaa.

3 kommenttia:

  1. Ihanaa, että jaksat vielä kuntoilla. Ja tiedän, että kauhukertomuksia olet kuullut, mutta muista nyt kuitenkin kuunnella kehoasi. Tuttavani, liikunnanopettaja, sai keskenmenon, kun ei malttanut pysyä salilta pois. No, älä välitä tästä... Tajuat varmaan lopettaa, jos tuntuu pahalta... Onnea loppuraskauteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kitti Manta! Olen jostain taas saanut energiaa kuntoiluun. Olen kuullut monelta, että jos on kuntoillut ennen raskautta niin voi rauhassa kuntoilla raskauden aikana. Ja raskausdiabeetikoille erityisesti suositellaan runsasta liikuntaa, se pitää sokeritasapainoakin paremmin kontrollissa. Tottakai lopetan, jos tuntuu pahalta. Tässä raskaudessa on ollut jo tosi pitkään kivuttomia suppareita, niitä nyt näyttää tulevan ihan mistä vaan joten en kuntoilua niiden vuoksi lopeta. Mutta tottakai kaikki salipainot on tippuneet jo vaikka kuinka paljon ja suuri osa liikkeistä jo täysin mahdottomia toteuttaa, eli tulee huono olo esim. selällään maaten. Tuntuu nyt vaan niin hyvältä:)

      Poista
  2. Hei! Tullut näemmä pyörittyä blogimaailmassa liian vähän viimeaikoina kun nyt vasta luen näitä sun raskauspostauksia. Onnittelut siitä ja hienoa, että jaksat vielä treenata!

    Terkuin Heftytraining

    (Miksköhän muuten tää blogger laittaa mut anonyymiksi vaik valitsen tuolta mun wordpress nimimerkin? En vissiin vaan osaa käyttää näitä.)

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!