Pages

torstai 28. elokuuta 2014

Q niinkuin Quula


Pyysin hovikuvaajani taas napsimaan kuvia:) Tänään ei ollut pyöräilypäivä ja tarkoitus oli itse asiassa lähteä salille. Jatkuva pahoinvointi (tai taas koko päivän jatkunut) ärsytti niin etten jaksanut, mutta revin ittestäni mehut irti sitten kuulailemalla. Takapihalla. Välillä satoi, välillä paistoi aurinko ja taukoja sai pitää vähän väliä (sykkeet kun nousee tosi helposti).
Tässä mä teen niitä tempauksia. Tempaan niin lujaa, että napa näkyy:) Vaikka olen noita tehnyt pääasiassa 12 kilon kuulalla, niin tänään otti kyllä tosi koville. Pakko oli kympin jälkeen vaihtaa kevyempään.

Mun tämänpäiväinen treeni koostui lyhyeastä lämmittelystä (5 min.) jonka jälkeen tuttua 20,15,10,5 sarjaa ja loppuun sitten hauiksia, ojentajia ja sivuvatsoja. Tarttis varmaan katsoa jostain vähän enemmän ja monipuolisempia liikkeitä kun tuntuu että ihan samaa teen aina vaan. Ei siinä mitään, kyllä kova hiki tulee ja hengästyy.
En tiedä onko nää kuvat suttuisia vai onko "vika" hovikuvaajassa, mutta musta tuntuu että vaikka paino on pysytellyt taas pitkään samassa niin kyllä toi liikunta on mun kropalle hyvää tehnyt. Tai sitten mun silmät on vaan iän myötä pehmenneet hyväksymään toi mun kroppa entistä paremmin. Tuokin paita on tosi piukka ja silti ei se pahalta näytä mun päällä (siis mun mielestä). Voisko se olla kuitenkin, että lihasta on tullut läskin tilalle...:-)

Treeniin kuului tietysti myös punnerrukset! Kuvasta näänkin, miten peppu pystyssä sitä punnerretaan, hyi hyi!
Jee!!!
Mittari sanoi hyviä tuloksia.
Myös kaloreissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!