Pages

maanantai 16. kesäkuuta 2014

Viikon touhuja ja kuvia


Aloitellaan jätskin kuvilla:)

Oltiin eilen sadepäivää pakosalla koko perhe Skanssissa ja ensimmäisenä piti tietysti päästä ruokkimaan nälköiset ja kiukkuiset lapset. olisin halunnut viedä kiinalaiseen buffettiin, mutta olisin neidistäkin (2v) joutunut maksamaan 4.5 euroa joten ei kiitos. Neidin syömiset kun on tyyliin 2 lihapullaa. Päädyimme sitten tuttuun turvalliseen raxiin, jossa kaksivuotias saa syödä ilmaiseksi ja nelivuotiaskin vain 3.95. Kuvassa on pojan itse rakentama jäätelöannos josta äitikin kävi vähän maistamassa.

Itse aloitin salaattipöydästä ja keitosta (kermainen kasviskeitto). Salaattipöytä ei ole kovin kummoinen, mutta riitti mulle. Salaatin jälkeen odotin ja odotin (luovutinkin jo välissä) niitä pieniä kanankoipia. Siis niitä joissa on teelusikallinen lihaa yhdessä koivessa. Sain niitä lopulta joten herkuttelin niillä ja maissisipseillä. Hyvää oli! 



Jep, blenderi meni vaihtoon kuten kuvasta näkyy. C3 mix tiputti ihan kaikki tiivisteet ja yksi meni terän väliin niin, että tuli ihan laitteeseen kulumaa. Hienot kaksi mukana tullutta 7dl juomamukia hajosi (olivat niin kovaa muovia, että yksikin tippuminen esim. kassista ja poks!). Mukit olis maksanut 20 euroa ja Cittarista sain tän obh nordican tarjouksella 25 euroa. Nää mukit on pienemmät (huono juttu), mutta paremmat käteen ja itse asiassa tekniikkakin on tässä helpompi.

Toki kuten kuvasta näkee, onhan se haastava saada mahtuun mun aamusmoothie-ainekset pulloon.

Hassu juttu muuten että tuo c3 joka maksoi tarjoustalossa 25 euroa oli Cittarissa 39 ja taas Obh Nordica jonka ovh Cittarissa 49 oli tarjouksessa 25 euroa. Kumpi oikeasti on arvokkaampi ja parempi??
Tässä kone juuri käytössä. Ainakin meluavat aivan yhtä paljon.

Tässä sitten lähtövalmiina:) tuo pullon suuaukko on kyllä luvattoman pieni, jotakuinkin mun sormen paksuinen ja mulla on pienet sormet. Melkein saa imeä kuin pillistä. Mutta onhan se tyylikäs pakko myöntää. Täsaä on 250g maitorahkaa, 100 gr mehukeittoa ja 1000 gr palastettuja
Mansikoita sekä vähän vettä ja mehutiivistettä notkeuttamaan (että tulis pullosta ulos).
Sitten päivän lenkkiin. Koska ei ollut pääsyä salille niin sateen jälkeen oli taas hyvä lenkkeillä. Tunnustan jo nyt, että olen koko päivän miettinyt että onko musta juoksijaksi ollenkaan. Juoksu tuntuu kamalan raskaalta, en tahdo päästä eteenpäin ja puolen tunnin matkalla jo tuntui että pohkeet ja kantapää (se sama vanha vaiva) kiusaa. Onneks aviomies muistutti, että lenkkini paria jyrkkää alamäkeä lukuunottamatta oli pelkkää nousua. Juoksin silti, paria lyhyttä (50 askelta) sykkeenhidastuskävelyä lukuunottamatta mä juoksin. Matkaa en ole edes mitannut, onko sillä niin väliäkään? Aika oli 32 minsaa.
Tässä on sitten lenkin jälkeen taas näitä kroppakuvia:) alla näkee kun plösötän ja en plösötä. Aika iso ero on silloin silmässä ja näköjään kuvassakin. Jos joku ihmettelee, miks mulla on kaikissa kuvissa aina samat treenivaatteer niin asia on sillä tavalla että ei ole rahaa ostaa uusia. On mulla muutama treenitoppi joita en kehtaa pitää pelkästään ja nää nyt vaan on tällä hetkellä sopivat. Toki mä kuolaan gazosia ja niitä brazileja mut tilanne on tää. Tarttis uus ulkopukukin ostaa vaan budjetti ei anna myöden. Yhteistyökuviot tänne vaan, mainostan, heh heh, jos halutaan:-)  Ei sillä, että ketään meikäläisen tolkuttoman hidas muodonmuutos edes motivois varmaan:)
Mullahan on ihan vyötärö tuossa alempana. Mähän kuljen korsetti kasassa aina joten tältähän näytän:-)

Nyt jo valokuvastakin näen ehkä vähän, että jotain muutosta on tullut. Yleensä olen ihan sokea läskeilleni. 

Ai niin, tämän totaalisen jumituksen vuoksi olen päättänyt (tai meitä on monta tuolla ryhmässä) aloittaa sd uudestaan. Sillä saan miehenkin kieltämään jatkuvan nannan kantamisen kotiin ja saadaan taas tsemppi päälle! Ihan huikeeta, vedetään tämä siis ilman fitfarmia mutta tutulla porukalla:) en varmaan tule tekemään fitfarmin treenejä paitsi ehkä niitä kotitreenejä mut muuten jee!!! juhannuksen jälkeen siis!

Kiva loma tulee:-) Jep 7.7 alkaa mun kesälomani!



Hei ja näkisittepä mun hauiksen tuolta läskin alta. Siis se on aika kokoinen. Harmi kun se läski siinä päällä. Tänään laitoin yhden vanhan paidan päälle ja se kiristi hihoista, ihme juttu. Oli pakko mennä taas peilailemaan kun musta mun kädet ei ole lihoneet.

Tantta mikä tantta. Bulgarialainen painonnostaja Iiris lopettelee tältä viikolta! Heipat vaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!