Pages

keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Stressi, laihdutus ja kuulumiset


Tässä on pitkästä aikaa taas tullut syötyä munakkaita. Viime viikon stressi oli tosi paha ja huomasin, että pienikin järkytys mielentilassa niin mulla menee ihan pipariksi koko homma. Jätän syömättä, ahmin, oksennan. En saa unta enkä jaksa liikkua. Että semmoista. Onneksi olen terapian kautta aikanaan saanut työvälineitä stressin selättämiseen ja aika pian pääsinkin tästä yli. Sain työnantajalta erikoisluvan tehdä etätöitä ja olen nyt niin iloinen että asiat järjestyivät.
Viime viikolla en käynyt salilla, mutta kahvakuula heilui ja lauantaina lähdin ex-tempore juoksulenkille kun oli raikas (ja sateinen) sää. Asensin Iphoneen Endomondo-nimisen juoksuohjelman ja otin sen taskuun.

Kastuin sitten ihan litimäräksi:)

Ja hovikuvaaja taas ottamassa kuvia kun palasin kotiin:D


Tällä viikolla tuli myös pyöräiltyä työmatkat. Pyöräni vaan on ihan hajalla. Viime tiistaina puhkesi takakumi ja sen kun mieheni korjasi, niin takajarru (käsjarru) ja vaihteet lakkas toimimasta. Tai mene siis max. vitoselle ja sen jälkeen ei mitään. Oli sitten aika leppoisaa polkemista.

Paino junnaa ihan koko ajan. Pääsin kasikymppisille luvuille mutta nyt on ihan hirveää turvotusta ollut koko ajan. Sormet on aamuisin kuin nakit ja paino ei todellakaan ala kasilla. Olen kyllä vähän rikkonut ruokavaliotani ja ottanut siihen 100% ruisleipää. En siis tosi pitkään aikaan syönyt ollenkaan leipää, mutta aloin kyllästyä niihin smoothieihin joilla aina aamun aloitin ja nyt välillä oon syöny leivän aamupalaksi ja välipalaksikin. Ei taida tehdä mulle hyvää.
Tässä taas munakasta (poika syö munakasta, jos siinä on nakkeja, joten nyt sitten oli).

Olkapään kanssa kävin lääkärissä ja joku tulehdus siellä - jumppaohjeita tuli ja fysioterapiaan pitäis mennä. Omakustanteisesti, mutta rahaa ei semmoiseen ole joten jumppailen sitten vaan ja kylmähoitoa.

Eilen kävin salilla tekemässä selkä+hauistreenin ja ekaa kertaa tuntui, että olen ns. vakiokalustoa jo siellä. Siis hyvin, hyvin harvoin näen naisia ja nyt äijät sit jo juttelikin mulle. Yksi tuli opastamaan jopa hauiskäännön tekemisessä:) Yritän nyt tehdä sitten sillä kolmijakoisella.

Mökillä viikonloppuna kukki lumipalloheisi. On se kyllä upea! Pensaassa on mielestäni rumat lehdet, mutta kukat on upeat.

Kesä on ihana ja olen saanut positiivisia kommentteja ulkonäöstäni joten kai siinä jotain kuitenkin tapahtuu koko ajan. Mahasta haluaisin kuitenkin eroon, murr!




Nyt taitaa alkaa sitten sadekelit taas hetkeksi. Sitten vaan raikkaaseen ilmaan juoksulenkille joten raikasta loppuviikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!