Pages

perjantai 2. toukokuuta 2014

Perjantain jalkatreeni


On se kumma jos tällä ei saa aikaiseksi kipua ja lihaskasvua:)

Olen nyt suunnitellut uutta treeniohjelmaa, mutta tänään päätin tulla tekemään pelkän jalkatreenin (vähän selkää ja vatsoja).

Supersarjoina 4-5 liikettä putkeen. Eka sarja kolme kierrosta (kyykky, lantion nosto painolla, jalkaprässi, etureidet laitteessa, takareidet taljassa), toka sarja (mave, vatsat taljassa, takareidet laitteessa, hyvää huomenta, vatsat eli jalannostot penkillä, askelkyykyt) kaksi kierrosta ja loppuun vielä viimeisiä rutistuksia prässissä, pohkeita prässissä etu-ja takareisilaitteessa ja askelkyykkyjä kunnes jalka ei noussut ja peppu tippui lattiaan!

Ihan huikea tunne koivissa. Kyllä treenin pitää tuntua eikä mitään sunnuntaiheiluttelua eiks vaan!
Ja hiki tuli sen näkee. Mikä siinä muuten on, että monet naiset ei salilla hikoile ollenkaan? Vaikka näyttäisivät ihan treenaavan? Mä hikoilen kuin pieni porsas! Ja tukkakin meni ihan sekaisin siinä askelkyykkäämisessä:)
Pelastajani eli proteiinidrinkki! Kotona sitten laitan ihan kunnon ruoan. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!