Pages

maanantai 7. huhtikuuta 2014

Uusi tukka ja uudet kujeet


Huh huh, tänään on ollut haipakka päivä. Aamupalasmoothien jälkeen en ehtinyt syödä mitään ennen iltakahdeksaa, jos ei muutamaa protskupatukkaa lasketa. Ihan jo harmitti mutta joskus tää on tämmöistä. Töiden jälkeen hipsasin kampaajalle...

Työkaveri opiskelee kampaajaksi ja jo toisen kerran menin hänen kammattavakseen. Tarkoitus oli saada vaaleita raitoja ruskeaan tukkaani. Semmoisia hieman isompia raitoja sinne ruskean sekaan. Tukka oli jo kasvanut tosi pitkäksi ja vanhat ritkin haalistuneet eli tästä lähdettiin.

Tyveen laitettiin tyhiväriksi tummempaa ja sitten aloitettiin raidoittaminen.  Siinä meni lähes kolme tuntia koko hommassa kun lopulta saatiin vielä vähän leikattuakin.
Lopputulos oli kuitenkin vähän erilainen, mitä halusin. Halusin olla brunette jolla vaaleita raitoja ja sen sijaan olen nyt...


Ihka ehta blondi!!

Hyvin harvoin olen elämäni aikana ollut tyytyväinen kampaajalle. Enkä ole ihan nytkään täysin. Tämä tuhkanvaalea on aika kylmä väri eikä sovi mulle ollenkaan ja sitä vaaleaa tuli aivan liikaa kun piti olla vain raitoja (idolini tukan kanssa on hän).  Muutamia vuosia sitten mulle kampaaja teki kans tämmöset kylmät raidat ja todettiin ettei sovi mulle. No taitaa tuo kampaajalla käyminen olla aina semmoista arvausleikkiä.

No, kaippa tähänkin tottuu. Ja täytyy varmaan korjata jossain välissä lisäämällä vähän tummempia raitoja.

Viikonlopun ruokakuvia...

Maustamatonta jogurttirahkaa, mustikoita ja cashew-pähkinöitä. Myönnän, ettei mennyt alas ilman pientä määrää makeutusainetta toi jogurtti. On aikas tujua joo tuo Lidlin jogurttirahka.
Palasin takaisin parsakaaliin, jauhelihaa ja raejuustoa. Ihan perussettiä.

Välipala:  kahvia, puddingia ja Divaani. Olen niin koukussa noihin puddingeihin!

Ja pudding maistuu...herkulliselta. Slurps! Tästä muuten näkee mun aikaisemman tukanvärin ja sen, että kyllä se vaan tummempi on mun juttu enemmän kuin tommoinen kylmä tuhkanvaalea.










Kaikkien herkkujen keskellä kävin eilen kokeilemassa TRX-tuntia. TRX on siis katosta roikkuvien hihnojen varassa tehtävää treeniä omalla painolla. Lankkuja monella eri tavalla, punnerruksia, kyykkyjä, you name it. Moni liike on tuttu pallojumpasta ja muutamassa oli vähän hassuja variaatioita. Tosi rankkaa, mutta jostain syystä ei satu missään. Sen sijaan vieläkin perjantainen salireissu tuntuu jaloissa ja ojentajissa:)

Ja tuli vedettyä kävelyretki kampaajalle melkoisella vauhdilla, melkein menee superdieetin aerobisen puolelle kun ihan hiki tuli. Paitsi että superdieetti loppui eilen.... ja minä olen edelleen ruodussa:)

SD:n viimeistä loppupainoa en ole vielä punninnut kun taas on ollut "muutama" vessavapaa päivä. Mutta varmasti ihan lähipäivinä saadaan tulos. Sitä odotellessa...:)

Nyt on hyvä tsemppi päällä!

3 kommenttia:

  1. Mä pyrin pitämään yhtä vakikampaamoa koska en tykkää hiusten kans ylläreistä...

    VastaaPoista
  2. Mä en ole löytänyt sitä vakikampaamoa edelleenkään... Olen jo vuosia etsinyt:(

    VastaaPoista
  3. Siis lidlin rahkakin oli muuten aika jytyä kamaa :D En vielä rahkajogurttia ehtinyt kokeilemaan... Vakikampaaja on kyllä sellanen must juttu. En uskalla varmaan enää edes kokeilla muita kun omaani :D. Toisaalta se pitää tosiaan ensin löytää :)

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!