Pages

perjantai 7. maaliskuuta 2014

Treeniviikko ohi:)

Niinpä niin. Tällä viikolla olin erityisen ahkera koska perjantaihin mennessä olen käytännössä saanut aerobiset ja lihaskuntotreenit tehtyä:)

Tämä tarkoittaa tietysti sitä, että viikonloppuna tulee kuitenkin jotain aktiviteetteja: huomenna juoksen lasten perässä liikuntatapahtumassa ja sunnuntaina pojan luistelukoulussa olen myös luistimet jalassa.

Salilla kävin tekemässä kaksi settiä: selkä, olkapää, hauikset ja tänäään rinta ja ojentajat. Tiistaina tein tosiaan sd:n jalkatreenin kotona ja eilen kahvakuula heikui. Mukava tunne ja nyt erityisesti kun mulla on hyviä ihania äitikavereita, joista saan saliseuraa.!!

Tän päivän treeni meni lämppäreiden jälkeen näin
-penkki 40 kg 3*6
-vinopenkki kp 10 kg 3*12
-viparit kp 6 kg 3*15
-rintalihaslaitteessa 15 sarjoja kunnes voimat loppui
-ojentajat taljassa narulla 3*15
-ojentajadippejä ja ojentajapunnerruksia omalla painolla
- tavallisia punnerruksia
-vatsalihasliikkeitä penkillä
->ihan kiva rääkätty olo, mutta ei kuitenkaan aivan veto pois.


Paino on tippunut jonkun verran, ei mitään radikaalia. Toisaalta pitäis katsoa peiliin sillä olen punninnut raaka-aineet kypsinä enkä raakoina joten on tainnut tulla vähän ylimääräistä syötyä. No toisaalta sd:n mukaisesti nyt vähennän sitten määriä. Ja ihan vahingossa olen näin tehnyt. Ohjeissa puhutaan raakapainosta, mutta en vaan halunnut uskoa että joku jauhelihakin pitää punnita raakana jne. Ja jotkut vihannekset ennen kypsentämistä. Kun olen aina ennen punninnut vasta lautaselle, niin näköjään piti porukan vääntää mulle rautalangasta tämä:)

Olo on oikein hyvä. Hetkittäin on pari kertaa iskenyt makeanhimo, mutta olen päässyt yli (paitsi toissayönä söin unentokkurassa pari suklaabanaanikarkkia..siihen on kyllä perusteltu syykin, jota en jaa teille). En näe nälkää ja jaksan liikkua nyt tosi hyvin. Se eka viikko tais mennä plörinäksi just niiden sokeriviekkareiden vuoksi mutta kun nyt niitä ei ole, niin olokin on erinomainen. Jossain välissä aion vähän sokereitakin seurata, että miten ne käyttäytyy tässä dieetissä.

Ai niin. Se kilpirauhaslääkitys. No nyt on mennyt kohta 2 viikkoa ja olen nostanutkin jo annosta (ohjeena on nostaa pikkuhiljaa). En kyllä huomaa mitään eroa olossani. Tietty tämmönen dieetti on shokkihoitoa kropalle kaikin puolin, joten tuskinpa pieniä muutoksia huomaisinkaan.


Parsakaalia ja jauheliha-porkkana paistettuna.

Hups, nyt ei ruodussa koska muitakin värejä kuin vihreää.
Kanaa siis ja wok-vihanneksia.

Mun ykkösmausteet, intiaanisokeri ja himalajan suola.

Parsaaalia, kurkkua ja kanaa

Piti nyt yhtenä treeniaamuna edes vetää se kaurapuuro.

Kun normirahka alkaa ällöttämään

Päätin vaihtaa öljyn pestoon tässä vaiheesa. Maistui paljon paremmalle.

Viikon kalaruoka. Ja kuten ei epäilystäkään, parsakaali on mun ykkösherkku.

2 kommenttia:

  1. Herkullisen näköisiä ruokia!

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Näyttäähän nuo lautasella kivalta, vaan pikkuhiljaa alkaa väsähtää yksipuolisuuteen. Täytyy taas keksiä jotain:)

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!