Pages

tiistai 4. maaliskuuta 2014

Hyvin alkanut viikko!

Vasta mennään tiistaissa, mutta aika kivasti tää superdieetti nyt etenee. Ja selvästi muutenkin on nämä valoisat päivät mielialoja taas vähän parantaneet.

Meillä on lastenhoitaja sairastellut, joten teen lyhyttä työpäivää ja etätyötä. Ihan mukavaa vaihtelua sekin, vaikka toki mun työviikkoni on muutenkin vain kolmipäiväinen.

Eilen oli illalla aluksi suunnitteilla mennä Zumbaan, mutta koska se alkoi vasta 19.40 niin päätin tanssahdella kotona tanssi-dvd:n mukaan. Sitten viime metreillä päätinkin tehdä superdieetin kotitreenin (jalat). Olipa siinäkin mukava huomata, että kuntosalista on ollut hyötyä, meinaan kaikki ne kyykkyjen variaatiot meni kuin vettä vain!!

Aviomies vaihtoi pyörään kesärenkaat ja vaihtoi sitten vielä ne uudestaan (uudet kesärenkaat oli liian isot ja hankasivat mun lokasuojia), nyt on edessä nasta ja takana kesäkumi ja voi kuinka mukavan kevyttä oli taas polkea tänään! Tuntui siltä, että pyörä oikein kiitää!

Tänne on tullut muuten ihan hurjasti lisää lukijoita, olen ihan äimänkäkenä!:) Superdieettikö tänne vetää? Toivottavasti mulla on antaa sitten kanssa niitä hyviä tuloksia:)

Vähän fiilistelykuvia
Tätä kuulemma sanotaan selfie-kuvaksi. No,
muita kuvia mulla ei juuri olekaan itsestäni:)
Eli hiki valui jalkatreenin jälkeen, kyllä siinä sai
kyykätä ihan niin paljon kun vaan halusi.


Eilisen päivällinen. Lapset sai jauhelihakastikkeen
kermakastikkeessa, perunamuusia ja salaattia. Mä
pelkän jauhelihan ja salaattia.




4 kommenttia:

  1. Mäkin haluan fillaroimaan <3 Hitto jos sitä vielä pikku lenkin kuitenkin uskaltaa pallomahana mennä! Lukkopolkimille taitaa kuitenkin olla jo paras sanoa nounou :)

    VastaaPoista
  2. Mulla ei ole ikinä ollut lukkopolkimia:) Mieheni käyttää niitä mut mä olen sitä "taluta iso ylämäki" tyyppiä joten hienot kengät vaan menis pilalle:)

    VastaaPoista
  3. Vaihda mammamalliin jos massu on tiellä:)

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!