Pages

maanantai 3. maaliskuuta 2014

Ensimmäisen viikon saldo:-)

Ei ole 100 kiloa, niinkuin kuva väittää kuitenkaan:) (ja porkkanakin on kielletty superdieetillä...)

Pudotusta oli 1.4 kiloa (95.4). Jonkun mielestä se voi olla vähän, mutta sanottakoon puolustukseksi että mulla ei niitä perinteisiä "turvotuksia" ollut.

Mun ruokavalio on ollut aika hyvä jo aikaisemminkin, ja muutaman mun samassa tilanteessa olevan laihduttajan kanssa siis jotakuinkin samassa saldossa. Paino kävi itseasiassa lauantaina jo 94.8 mutta se oli varmaan joku härö juurikin:D

Mun tavoitehan tässä on päästä alle 90 kilon (turvallisesti). Tätä vauhtia se toivottavasti toteutuu. Eiks vaan!

Tänään meni pyöräilyt pipariksi kun mies vaihtoi mulle talvirenkaat pyörästä pois, eikä huomannut että ne uudet renkaat oli liian isot ja otti kiinni lokareihin. Illalla sitten jotain, kahvakuulaa tai aerobista!:-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!