Pages

lauantai 8. helmikuuta 2014

urheilija ei tervettä päivää näe & fitfarm



Heh, otsikko pitää kutinsa vaikka mä en ole edes urheilija:)

Kirjoitustaukoa taas. Alkuviikosta alkoi niskat ja lavat olemaan niin pahasti jumissa, että menin keskiviikkona hierojalle. Keskiviikkona sitten illalla vasemmasta olkapäästä kuului rusahdus (sama olkapää on aikaisemminkin vähän vaivannut) ja nyt on joku pieni kohta särkenyt koko ajan enkä ole uskaltanut. Jos tämä ei tästä yhtään parane, niin on pakko mennä lääkäriin.

Tänään (kun se kipu sitten oli vähän vähentynyt) vähän uskalsin ottaa puntit ja tein tuota pari postausta sitten mainostamaani treeniä 5 kierrosta. On se tosi rankka, vaikka mulla oli vain 12 kiloa painoa tangossa yhteensä. Sykekin nousi tosi korkeaksi joten on se hyvä treeni:) Meni kaikkinensa noin 30 minuuttia.

Ruokavalio on nyt ollut vähän taas erilainen. Olen syönyt vähän "nopeita" hiilareita, parina päivänä jopa leipää. Olen antanut itselleni nyt kuitenkin luvan vähän pidempiin ruokailuväleihin. Tähän mennessä kun olen aina pyrkinyt siihen 5 aterian päivätahtiin ja nyt suuremalla proteiinimäärällä nälkä pysyy paljon pidempään. Tää on tietty johtanut kalorien vähenemiseen, toissailtana naputtelin kalorilaskuriin ja sain jotain 1280 kcal. Toisaalta on koko ajan vähän äklö olo, enkä ole toipunut viimeviikkoisesta influenssasta vielä oikeen kunnolla niin ei hirveästi ole ruoka maistunut. Paino ei tietenkään ole pudonnut, mutta nyt alan olemaan aika varma että kun saadaa kilpirauhaslääkitys kohdalleen, alkaa painokin tippumaan. Kilpirauhasporukan laihdutusfoorumilla moni sanoo, että paino ei 1200 kcal dieetillä tahdo tippua että pitää tiputtaa alle tonniin. On sekin aika hankalaa... ehkä nyt olisi hyvä miettiä sitä fitfarmia vielä kerran, siellähän on valmiiksi suunniteltu ruokavalio jossa laskettu kaikki valmiiksi. Onko joku lähdössä fitfarmin uuteen nettivalmennukseen 24.2 alkaen? Olisi kiva jos olis joku tsemppikaveri:)

Tässä on vähän tämmöstä kroonista väsymystäkin koko ajan. Isompi herättää keskimäärin kerran yössä ja pienempi kaksi kertaa, joista toisesta joudun nousemaan ylös kun en saa unta. Ja just nyt tuo tuntuu tosi raskaalta. Päikkäreitä en ole oikeen uskaltanut nukkua kun en sitten saa illalla unta.

Mukavaa viikonloppua taas kaikille!

4 kommenttia:

  1. Minä! http://thehightlights.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Minä myös. http://mammanlaihdutusblogi.blogspot.fi/
    Kiva kun on muitakin, joitten edistymistä voi sitten seurata blogeistakin (siis sen keskustelupalstan lisäksi). Innolla odotan huomisia ruokaohjeita.

    VastaaPoista
  3. Täällä kans yksi ilmoittanut alkavaan Superiin :) Löysin sinun sivusi tuolta Tavoitteena kevyempi minä blogin kautta! :)
    Tää kuulostaa hassulta , mutta kun sitä tsemppiä ei ole koskaan liikaa niin kysympä onko kukaan teistä /sinä facessa? Itse kaipaisin SD porukkaa sinne kun siellä enemmän vietän aikaani :)

    Eipä mulla muuta , hyvää päivän jatkoja! :)

    VastaaPoista
  4. Minä olen facessa, eiköhän sinnekkin jossain vaiheessa ryhmä saada :D

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!