Pages

maanantai 10. helmikuuta 2014

Ei vaan voi!!:(

Näin paljon harmittaa nyt!!
Pakko katsoa peiliin ja myöntää, että taas on jottain pielessä. Tulin eilen fillarilla töihin ja kaikki lumethan on jo sulaneet. Sepeliä ja hiekoitushiekkaa riittää koko matkan. Tuntui kun polkisin pyörällä jossain tervassa. Ja se kipu! Reisilihakset sattuivat niin, että kyyneleet valui silmistä ja äkkiähän se kipu pomppasi taas polviinkin. Mitä ihmettä???

Onkohan mun ajoasento jotenkin väärä ja se kostautuu nyt raskaammilla keleillä? Vai onko influenssan joku jälkitauti vallannut? Ei jälkeäkään siitä reippaasta syksyn polkijasta joka uhosi pyöräilevänsä koko talven. Renkaat turhan löysät?

Iherbistä tuli nyt taas onneksi uusi setti magnesiumia ja e-epaa, joten jospa se tästä kun saa niveliä rasvattua. Muuten täytyy ottaa särkylääke ennen pyöräilyä eikä siinä ole mitään järkeä. Ja olen pyytänyt siippaa nostamaan satulaa jo monta kuukautta. Musta vähän tuntuu, että jalat jää pyöräillessä "suoranakin" liian koukkuun ja eivät ikäänkuin pääse lepuutusasentoon ollenkaan. Edes alamäessä kun en polje, niin lihakset eivät "lepää" koska jalat on mielestäni luonnottoman koukussa.

Luulenpa, että mun pyöräilyt loppuu nyt tähän ennenkun löytyy joku ratkaisu.  Kellään vinkkejä? Oon ihan hätää kärsimässä. Mietin, että mahtaisko fillariliikkeestä saada apua tähän?

2 kommenttia:

  1. Voi kurjuus :( Mä luulen että sieltä fillariliikkeestä voi oikeestikin saada apua, mulla ei ois käyny kyllä ees mielessäkään! Muistelisin että silloin kun isäni oli urheilukaupassa duunissa, niiden työhön kuului kattella se oikeenlainen pyörä ja ajoasento asiakkaalle. Mut se oli sillon ysikytluvun alussa :DD

    VastaaPoista
  2. Kiitti! Miehekkeen kavereissa on kilpapyöräilijöitä ja sain ensiapuvinkkejä jo. Mun pyöräni on vaan tommonen markettipyörä joten en tiedä miten kunnon pyöräliikkeissa oikein suhtaudutaan jos menen kysyyn apua. Onneks yrittänyttä ei laiteta. Harmittaa niin vietävästi.

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!