Pages

maanantai 20. tammikuuta 2014

Sykemittari

Olen paljon miettinyt, että olisiko sykemittarista mulle jotain apua tässä treenaamisessa. Olen käyttänyt sykemittaria varmaan 10 vuotta ja laskenut kaloreita sun muita, mutta silloin 1,5 vuotta sitten kun mun Suunto sanoi sopimuksen irti, niin päätin etten enää hommaa uutta.

Nyt kuitenkin olen miettinyt, että olisi kiva esimerkiks mitata että kuinka paljon kaloreita kuluu tuon kahvakuulan kanssa ja miksei salillakin, hiihtolenkillä. Ne mittarit on vaan niin kalliita. Haluan kuitenkin kunnon mittarin.

Yhdellä hiihtolenkillä kokeilin sitä sportstrackeria viime vuonna ja kännykästä loppui akku kesken lenkin. Ei, tarvitaan kunnon hässäkkä ja olishan se hyvä jos siinä olis myös gps niin näkisin liikkumani matkankin tarvittaessa.

Suositelkaa! Antakaa vinkkejä mistä sais edullisesti!

2 kommenttia:

  1. Mä ostin joskus sykemittarin huuto.netistä. Vähän hetken mielijohteestakin. Ei ole kylläkään tullut pahemmin käytettyä sitä, ehkä mittaaminen ei oikein ole mun juttu, mutta ihan hyvin se toimii. Jollain viidelläkympillä sen ostin, näköjään varuste.netissä myydään samaa kapistusta 149 eurolla.

    VastaaPoista
  2. Täytyy katsoa, kiitos vinkistä! Käytetyistä vaan pelkään, että ne pimahtaa. Mulla on tuolla 2-3 Polarin risaa mittaria ja 1 kallis Suunnon. Kaikissa siis se vika, etteivät näytä sykkeitä enää oikein vaikka muuten toimivat eli menevät päälle. Suunto näyttää 100 liian vähän (aina kun menee sadan yli) jne.

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!