Pages

torstai 9. tammikuuta 2014

Kahvakuula ja ruokahommia

Eilen oli siis pyöräilyä ja tänään 40 minuutin kahvakuula.

Lämmittelyt aluksi 5 min
Itse ohjelma
15 heilautusta molemmin käsin
15 yhden jalan maastavetoa molemmat jalat
15 maastaveto-rinnalleveto-pystypunnerrussarjaa molemmat kädet
15 kylkilihasta (kuula toisessa kädessä seisoen)
15 perhosta molemmin puolin

Tämä kaikki toisen kerran

Ja loppuun ojentajapunnerruksia sekä vatsoja kuulan kanssa

Vähän kevyempi treeni mutta nyt on tehtävä kevyemmin kun syke nousee portaissakin ihan hetkessä ja tykyttelee edelleen.

Aloitinme lasten kanssa tänään paleo-aamupalalla. Paistoin niitä banaanimunakkaita ja herranjesta kun ne uppos. Kahviin kaadoin tilkkasen kermaa.

Välipalaksi söin vähän pähkinöitä ja ruoaksi lihapullia sekä porkkanoita. Ei oikein ole ollut nälkä, kai nuo proteiinit pitää vatsan aika täytenä. Mietin tuota paleon noudattamista. Suurin ongelma ei liene maitotuotteiden poisjättäminen vaan makeutusaineet. Käytän tällä hetkellä jonkun verran esim. herajuoman kanssa noita mehukeittoja. Onneksi jokaisen paleo on sellainen miksikä sitä haluaa soveltaa. Se on selvä että mulla ei ole varaa ostaa kaikkea luomuna eikä mahdollisuutta saada mitään riistaa jne. Kirjoittelen vastauksia tuonne toiseen postaukseen kunhan saan itseni hilattua koneelle (tätä kirjoitan pikkuruisella kännykän näytöllä).




4 kommenttia:

  1. Paikallisessa "rismassa" yritin nostaa sitä 8 kg:n kahvakuulaa. Herranjestas ku oli painava... Että kaikki kunnia vaan sinne. Mahtava reeni!

    VastaaPoista
  2. Kiitti! Kahdeksan kilon kuula on ymmärtääkseni semmoinen mitä suositellaan aloituskuulaksi. Luulen kyllä että aika pitkään teen tuolla, isomman hankin ehkä sitten kun olen täysin varma että hallitsen tekniikan täysin:)

    Kuula on kyllä kivan monipuolinen. Tuntuu että muutaman kerran jälkeen on jo vähän ryhti taas parantunut ja liikkuvuus myös:)

    VastaaPoista
  3. Totta! Paleon ja muunkin, voi itselleen sopivaksi soveltaa. Ottaa käyttöönsä ideasta sen/ne mitkä itselleen hyvältä tuntuu ja toimii.

    Ohhoh.. sullapas näyttää olleenkin kunnon kuulatreenit!! Hyvä hyvä! Kauan maltoit siinä voimailla. En Usko, että minun kärsivällisyyteni riittää noin pitkään kahvakuulailuun. Ja, ensinhän minun pitää saada nuo kuulat edes jollain lailla heilumaan. Tuossa seisovat yhä lattialla pahvilaatikoissa... OHO!!
    Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
  4. Videoita kehiin. Tai linkkejä. Pliide

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!