Pages

keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Blogeja???

Vuodenvaihteen jälkeen on kävijämäärä ollut nousussa. Linkitelkääs hei tänne hyviä painonhallinta/treeni/elämäntapamuutosblogeja(nne). Olen vähän laiska itse etsimään kun surffailen pääasiassa kännykällä, mutta innokkaasti kyllä seuraan teitä! Poistelin nyt listoilta monta lopettanutta blogia (harmi!). Ja hetken mietin itsekseni, että tätä on ollut jo kohta 1,5 vuotta ilman minkäänlaista tulosta (paitsi ehkä lihasmassaa on tullut vähän lisää). Ihmeellistä, että mä jaksan jatkaa. No edessäpäin sitten ehkä vihdoin ne tuloksetkin!

5 kommenttia:

  1. Olen ajatellut blogin aloittamista, mutta en sitten tiedä haluaako mun jutuista kukaan lukea, koska ne nyt on vähän tämmöisiä. Periaatteessa laihdutan joo, mutta käytännössä syön lähes mitä huvittaa. Yritän päästä siihen, ettei ne kaikkein övereimmät jutut edes huvittaisi. Paino matelee alas hitaasti kuin etana, mutta olen oikeastaan ihan tyytyväinen niin kauan, kun suunta on oikea. Treenaamiseen suhtaudun vähän määrätietoisemmin, puntilla käynyt jo vajaan vuoden ja tämän vuoden tavoite olisi säännöllinen aerobinen liikunta. Haluan jaksaa juosta pitkään!

    Hyvät blogivinkit kelpaisi mullekin. Silloin harvoin, kun löydän omaan tyyliini inspiroivan blogin, niin ihmiset ovat joko jo tosi pitkällä tavoitteessaan tai sitten blogi on lopetettu. :( Olisi kiva, jos löytäisi lisää sellaisia joissa ollaan vähän samalla tavalla alkutaipaleella kuin itsekin ja edes sinne päin samalla linjalla näitten syömis- ja treenihommien kanssa. Susta tykkään, koska olet aika järkevillä linjoilla noissa ruoka-asioissa, punttaat kunnolla ja olet suunnilleen samanikäinen ja -painoinen kuin itsekin olen. Nuo kilppari- ja sokeriongelmat on onnekseni mulle aika vieraita, joten niiden suhteen voin vaan tuntea sympatiaa. :(

    VastaaPoista
  2. Mainostan tietysti itseäni! :D Jos et siis oo mun blogiin aiemmin eksynyt :P http://nekkkis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Kiitos Nekki! Olen sinun blogissasi joskus piipahtanutkin:)

    VastaaPoista
  4. Aina pitää mainostaa kun siihen tulee tilaisuus ;) Sun blogia käyn lukemassa säännöllisesti, saanut paljon sulta vinkkejä ja ajateltavaa :) Pureskeltavaa ei ole koskaan liikaa :)
    http://eeviksenelama.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Mun kommentti tais äsken kadota jonnekin bittiavaruuteen. Siis täällä ilmoittautuu yksi vuoden 2014 alusta laihdutuksen aloittanut mamma. Bloggaan osoitteessa http://mammanlaihdutusblogi.blogspot.fi/

    Itse tykkään lukea kans TooBigTobeMe ja Laihdutusmatka2014-blogeja.

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!