Pages

lauantai 28. joulukuuta 2013

Zumbaa lisää:)

Mahtoikohan olla tämän vuoden viimeinen? Lisää kokemuksia Elixiasta...

Koska en ole vakiasiakas vaan citydeal-asiakas, niin mennessäni zumbaan sain kuulla että joudun odottamaan kunnes varatut paikat avautuvat. 5 paikkaa oli tunnille jäljellä ja kun oli mun aika merkata, ne oli kaikki menneet. Pääsin onneksi ylimääräisenä, mutta täytyypä sanoa että aika pienestä on kiinni. En haluais toista kertaa törmätä tämmöiseen tilanteeseen että en pääsiskään tunnille. Jonkunlainen varaussysteemihän tuolla on, mutta aina ei ole mahdollista tietää että mihin jumppaan lopulta pääsee varsinkin kun paljon riippuu noista lapsista... no mutta semmosta se.

Eilen treenasin kahvakuulaa 40 min. joten olin hieman väsähtänyt zumbailija tänään. Kahvakuulasta täytyy sanoa nyt heti, että vaikka olen käynyt ohjatuillakin tunneilla niin yksinään treenaaminen on haastavaa. Katsoin aika monta tekniikkavideota ja silti tein heilautukset vähän väärin niin että otti jalkojen sijaan selkään. Tänään katselin videoita taas lisää ja pikkuhiljaa olen ruvennut miettimään itselleni sopivaa ohjelmaa/liikeyhdistelmiä. Kahvakuulallahan nyt voi käytännössä tehdä mitä vaan. Paitsi kasvattaa hauista;-)

Yritänkin nyt saada tuota keskivartalon lihaksistoa kuntoon. En oikein tiedä, mitä taas on tapahtunut kun luulin sen jo olevan paremmassa jamassa. Nyt on selkäsärkyä ollut ihan koko ajan. Tein tuossa illalla vielä puolisen tuntia pilatestakin, josko se vetreyttäisi vähän oloa.

Tämmöistä väsymystä, minkä keskellä just nyt elän, en muista olleen vuosiin...ehkä vuosikymmeniin. Mulle ei riitä mikään uni ja mikään liikunta ei tuo hienoa endorfiinihumalaa tai edes piristä. Olen aivan yhtä väsynyt zumban jälkeenkin. Joku kuukausi sitten tämä alkoi ihan yhtäkkiä. Tai lieneekö siitä jo 2 kuukautta... ja muisti ei pelaa ollenkaan. Aviomies naljailee siitä koko ajan mutta mä en voi sille mitään. Toivottavasti kevätaurinko pian rupeaa herättämään mua taas eloon.

2 kommenttia:

  1. Kuulostaapa inhottavalta tuo sinun väsymys, vaikka tänä talvena (jos tätä nyt siksi voi kutsua) tuntuu itsestäkin kaiken aikaa kuin suossa kävelisi ja kaiken aikaa tuntuu joku tautikin jylläävän. Mutta onneksi ollaan menossa jo valoisampaan päin... ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitti! Kyllä joo tosi outo tämä väsymys. Yhdistän sen kyllä noihin huonoihin kilpirauhasarvoihinkin, ja tietysti tähän syksyyn. Nyt kun tässä joululomailen, niin olen huomannut että unta riittää helposti yhteentoista ja siltikään ei ole levännyt olo. Toki tässä on valvottu lasten kanssa enemmän/vähemmän jo lähes 5 vuotta joten sekin varmasti vaikuttaa.

    Mä olen säästynyt aika hyvin flunssilta paitsi tolta yhdeltä joten jotain hyvää sentäs:) Toivottavasti sullakin nuo taudit alkais hellittää ja luistathan että kipeänä täytyy levätä:). Lunta odotellessa:-)

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!