Pages

sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Atshii!!!

Mitä tähän nyt sanois? Kuinka mones kerta tää on kun lupaavan treeni/liikuntaputken katkaisee samantien viruspöpömikälie? Oon kyllä nyt ihan rikki koko homman kanssa.

Huonekaverini toissä oli pari viikkoa kipeänä putkeen ja sieltähän tämä varmasti tarttui (kyllä sätin häntä ajatuksissani, olisi voinut sairastaa kotona eikä tulla tartuttamaan mua). Ja jos vanhat merkit pitävät yhtään paikkaansa, niin sairastan pari viikkoa tätä ja sitten perään pari viikkoa jälkitauteja kunnes lopulta taas antibioottikuurien avulla selviän. Ei ei, ei yhtään ylimääräistä ab-kuuria tähän.

No, yritän nyt selättää tämän jotenkin aikuismaisesti ja jättäydyin samantien saikkarille. Lapsilla on hoitaja ja minä yritän levätä ja nukkua nyt pari päivää. Joskus on nimittäin kunnon lepo auttanut tässäkin.

Mieli on ollut vähän maassa muistakin asioista. En paljoa ole henkilökohtaisia aisoita tänne kirjoitellut mutta menköön nyt. Maanis-depressiivisen äitini tila on huonontunut tosi paljon ja nyt on taas joku sekoamisvaihe päällä. Lähettelee minulle tosi kamalia tekstiviestejä ja syyttää ties mistä. Samalla olen erityisen huolissani mulle tärkeäksi muodostuneesta anopistani ja hänen suhteestaan alkoholiin, joka on myös pahentunut tämän vuoden aikana. Toivoisin niin kovasti, että lapsillamme olisi edes yksi "mummo" jonka muistaisivat lapsuudesta. Tilanne on paljastanut yllättäviä piirteitä mm. lasteni isästä joten on tässä kyllä miettimistä...

Tässähän nämä tulikin. Koko kesä on mennyt enemmän ja vähemmän näitä murehtiessa joka on lasten lisäksi väsyttänyt minua todella paljon. Pääsykoehommatkin on hidastuneet tosi paljon (tosin en kyllä saa asiaan paljoa tsemppausta kotona joten ajanpuutettakin on ollut). Ja projekti on siis ollut jäissä. En tiedä millaisen motivaation saan kerättyä jotta pääsisin aloittamaan uudestaan. Nyt on tärkeintä pitää jonkunlaista liikuntarytmiä ja yrittää pitää kiinni ruokavaliosta niin ettei paino ainakaan pääse nousemaan.

Valitettavasti olen joutunut ostamaan töihin vähän siistejä vaatteita ja koko on edelleen Xl. Ensi kesänä toivon tilanteen olevan jo reilusti parempi!

Arvontaa en ole saanut vielä suoritettua joten saatte lisäaikaa osallistua ylihuomiseen.

2 kommenttia:

  1. Samat hommat täälläkin. Ilmeisesti toi urheilu ei oo terveiden ihmisten hommaa :DD

    VastaaPoista
  2. Sanoa muuta! Mä en jaksa ymmärtää tätä. Kevät meni hienosti, mutta kesä ja tämä syksy... Just kun pääsee vauhtiin niik on pakko taas lopettaa. Ei ole todellista!

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!