Pages

keskiviikko 21. elokuuta 2013

Työmatkapyöräilyä

Kuten taisin aikaisemminkin jo mainita, nyt töihinpaluun jälkeen iso osa liikunnastani koostuu hyötyliikunnasta. Poljen kaksi kertaa päivässä n. 9 km työmatkan kolme kertaa viikossa. Tänään oli sitten ensimmäinen päivä.

Pyöränä mulla on ihan perus citymarketin 28 vaihteinen Scott Atacama hybridi.  Rullaa oikein hyvin kolmensadan pyöräksi.

Aamunkoitossa puoli seitsemältä oli rauhallinen pyöräilyilma, varpaita vähän nipisteli kun olin unohtanut sukat. Matka meni sutjakasti ja jaloissa oli voimaa. Kotimatkalla jo sitten vähän tuntui siltä, että on jo hieman poljettu- mutta ei se mahdotonta ollut kun sisulla vaan poljin menemään:)

Olen nyt siinä vaiheessa väline(ettömyys) liikunnassa, ettei mulla ole enää edes pyörässä matkamittaria. Ennen mulla oli tavoitteita, 100 km, 500 km jne. Nyt olen unohtanut ne.

Näinkin vähäinen aerobinen liikunta herätti ruokahaluni. Eli hyvillä mielin olen tänään kyllä syönyt hiilareitakin ja illalla vielä kroppa huusi jotain ylimääräistä.

Tämmöisin aatoksin tänään:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!