Pages

tiistai 27. elokuuta 2013

Salilla vaihteeksi

Päivittäisen fillaroinnin lisäksi olin tänään niin ahkera, että riensin salille. Jalkoja en pyöräilypäivinä voi treenata kun se pyöräily tuntuu ottavan aika kovin nyt reisiin. Tein sitten selkä ja hauistreenin. Mukailin vanhaa ohjelmaani mutta varioin sitä sitten sen mukaan, mitä laitteet oli vapaana. Olen myös innostunut siitä, että keskittyisi tekemään kaiken seisaallaan eli ei istumista salilla (tulee muutenkin liikaa istuttua nyt kun oon töissä). Siitä
Myöhemmin lisää:)

Alkulämppäriksi 5 min crossarilla ja loput kahvakuulan kanssa. Sitten itsen treeniin

Yläselkä taljassa, kulmasoutu kp yksi kerrallaan, takaolkapäät vipunostoilla eli etukumarassa. Hauis käsipainoilla ja vikaksi selänojennukset/hauis taljassa vuorotellen. Loppuun keppijumppaa kun oli kiire kotiin.

Olen tuumaillut nyt vähän, että vaihtelen kaksijakoista ja kolmejakoista ohjelmaa nyt keskenään. Miltä milläkin viikolla tuntuu. Miten jalat jaksaa. On nyt eilen ja tänään pyöräillessä hieman polvet ruvenneet sattumaan (ihan siitä polven yläpuolelta) ja menen sen sekä näiden kaikkien rasitusvammojeni kanssa työterveyslääkärille ens viikolla. Parempi sulkea kaikki vaan pois.

Mulla on muuten tulossa postaus tästä painonhallinnasta. Nythän on niin että en saanut painoa koko kesänä alas ja syy löytyy pääasiassa kyllä peilistä. Nyt kun liikun, niin ei se tarkoita siltikään että sais syödä mitä sattuu vai mitä? Asioita on pakko miettiä siltä osin uudestaan.




Klo 07, aamulenkki tehty:)


Työpaikka-aamiainen 30 minuutin hikilenkin jälkeen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!