Pages

tiistai 6. elokuuta 2013

Illan ihana juoksulenkki

Ei ole tämä se eilinen, mutta olisipa ihana juosta
tämmöisessä ympäristössä


Ei ole kuvia, mutta otin itseäni niskasta kiinni ja menin tekemään 3 km pyrähdyksen. Intervalleja ja tasaista tahkoamista. Sateessa.

Näin kauniin sateenkaaren! Juokseminen on kyllä ihanaa, vaikkakin nyt kantapää taas ei kestä astumista. No, pian se vaihtuu pyöräilyyn.

Jalassa nyt mitä ilmeisesmmin on plantaarifaskiitti. Mulla on tämä vasen jalka hieman ylipronatoitunut ja koska oikea on ok, niin en ole ostanut erikoislenkkareita. Ylipaino ja venyttelemättömyys tätä aiheuttaa. Nyt otan itseäni niskasta kiinni ja hoidan jalan kuntoon. Tätä kipua ollut koko kesän.

2 kommenttia:

  1. mulla on kans plantaarifaskiitti niin usein ettei oo tosikaan! Jumaleissön kun mä vihaan sitä!

    VastaaPoista
  2. Siis se saattaa hävitä hetkeksi iskeäkseen samantien eli ekalla juoksulenkillä uudestaan. Mietin tässä kun oon nyt juossut uusilla tossuilla, että josko kokeilis vanhoja aluksi. Tuntuu että pelkkä kävelykin pahentaa.

    Kovimpaan kipuun mulla auttaa säären venyttely. Oikeen kunnolla venytän seinää vasten niin kivusta häviää leijonanosa! Kokeile sitä:)

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!