Pages

tiistai 11. kesäkuuta 2013

Rinta+ ojentajat

Piti aloittaa oikein tiukka dieetti tänään. No kuinkas kävikään?:) Voitte vaan arvata. Oon ollut niin väsy, että olen vienyt lapset kiinalaiseen syömään eilen JA tänään. Tänään kyllä uudestaan vaan sen vuoksi, että yks äitikaveri kutsui. Eipä tee kyllä kiinalaista mieli yhtään enää. Eilen söin lasten kanssa nuudelia, mutta tänään kyllä pääasiassa kasviksia eri muodossa ja lihaa/kanaa. Rasvaistahan se on joo. Onneks illalla sain tunniksi vapaata ja pääsin salille tekemään treenini joka meni näin.

alkulämppäri
penkkipunnerrus 35 kg 4*10 (pari kertaa jouduin pyytään apua)
vipunostot selällään 5, 6 kg painoilla
pystypunnerrus kp
olkapäät taljassa
ojentajat penkillä (oma paino)
ojentajat taljassa narun kanssa
vatsat, vatsat... sitten vielä puristin vähän ojentajaa ja vielä vähän lisää....

Muuten olen pysynyt kivasti ruodussa, tosin vieläkin maanantain jalkatreenin jäljiltä lihakset on jumissa.

Hieman on ollut hermot kireällä tuon isomman lapsen kanssa. Uhma jo hellitti, mutta nyt on ruvennut koettelemaan mua tosissaan.Yövalvomiset siihen päälle niin hohheliheijaa vaan.

Lääkäriltä sain käskyn keskeyttää Thyroxin-kuurin. No enhän mä sitä ehtinytkään syödä kun viikon verran.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!