Pages

lauantai 22. kesäkuuta 2013

30 day squat challenge


Tästä lähdetään. Tänään!

5 kommenttia:

  1. Iiks, näyttää pahalta! Onko tossa niinku tarkotus vetää yhteen pötköön noi kyykyt? Aivan järkyttävä määrä kyykkyjä, varsinkin viimesenä päivänä :D kerro sit miten meni! Ite en varmaan uskaltais..

    VastaaPoista
  2. Kävin lukemassa blogiasi ensimmäisen kerran ja palaan taatusti takaisin :)

    VastaaPoista
  3. Larppis mä en ole varma mutta yritän nyt alussa tehdä pötköön/ sit kun on jotain 120 niin täytyy varmaan tehdä 60+pieni tauko + 60 mut siis silleen et ei pktkin päivää tyyliin 10 kerrallaan. Yritän nyt tehdä kädet edessä syväkyykkyyn mutta olkapäihin jo nyt ottaa. Kos tän kestän niin seuraava haaste on kyykky+pystypunnerrus samalla idealla:)

    Pöllö tervetuloa, minä oon sun blogia jo jonkun aikaa seurannutkin:)

    VastaaPoista
  4. Hei täähän vois olla hyvä! Taidanpas itekin alottaa!

    VastaaPoista
  5. Mä taidan ottaa tämän itselleni kanssa haasteeksi. vähän on motivaatio karannut leikkauksen jälkeisen pakkolevon vuoksi, joten tätä mä voisin tehdä kotonakin :)
    Niin ja tais olla eka kerta kun "eksyin" sun sivuille, paljon mukavaa luettavaa, palaan uudelleen ihan varmasti!

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!