Pages

sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Vaihteeksi kotitreeniä:)

Kun kuntosalikorttia ei ole niin sadepäivänä on pakko keksiä jotain:)

Pitkästä aikaa nappasin kotipainot pöydän alta ja tökkäsin crossarin pistokkeeseen. Itse improvisoitu kiertoharjoittelu vapailla painoilla meni jotakuinkin näin:)
- lämmittelyt 10 min crossarilla
- koko kropan treeni kolmeen kertaa  20 liikettä per lihasryhmä
- kyykyt/askelkyykyt/hyppykyykyt
- penkkipunnerrus/vipunostot/punnerrus
- maastaveto/soutu/pystysoutu
- ojentajat istuen/käsipainolla taakse/dipit istuen
- hauiskääntö kiertäen/tangolla/hammer
- olkapäät vipunostot/pystypunnenrrus/hartian nosto
- vatsat selällä suorat/sivut/jalannostot ja sivuvatsat seisoen kuminauhan kanssa

Pahoittelen epämääräisiä termejä mutta kirjoitan kännyllä enkä jaksa tarkistaa kaikkia termejä.. Olkoon sit vipareita:) painoja vaihtelin kevyestä tosi rankkaan. Ihan kiva kestävyys/aerobinen treeni...vois näitä tehdä useamminkin.

Hela hoito 50 minsaa. Tein suurinpiirtein varmaan kaikki liikkeet mitä tiedän:) sykkeet sai nousemaan myös hyvin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!