Pages

sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Rinta+ojentajatreeniä

Otin tämmösen puolikuvan kun
näytin oikeasti ihan valaalta näissä
ihonmyötäisissä hihattomissa
tamineissa. Näkyy mun penkkipaino
sentäs siinä todisteena:)
Jee. Meni melkein viikko, että pääsin salille uudestaan. Aviomies on keksinyt vaan kaikenlaisia hienouksia joka illalle ja itse olen täydentänyt sitten ne vähäisetkin vapaaillat jollain puutarhahommilla. Voi voi. Mutta tänään sitten oli vuorossa hyvät treenit

- lämppäri 10 min crossarilla
- penkkipunnerrus 35 kg 4*10 (viimeistä kymppiä en saanut vaan tangon syliini)
- vipunostot selällä maaten 4*15 toistoa 5,5,6,6 kg
-pystypunnerrus kp 4*10 toistoa 4,4,5,5 kg
- vipunostot taljassa seisten (olkapäät) 3*15 ja 9 kg
- ojentajadippi 3*15
-ojentaja taljassa narun kanssa 3*15
- vatsat; pallon kanssa rutistukset ja lattialla lantion nostot/jalkojen laskut
- crossasin 10 minsaa lopuksi

Ihan jees se meni, mutta en ole tyytyväinen tuohon penkkipunnerrukseen. No semmosta se nyt vaan on, ei aina voi olla hyvä päivä. Nyt kun nuo krempat on vähän paremmat niin voisi kokeilla taas juoksulenkkiä. Ehkä mä en lähde juoksemaan vitosta taas samantien...

Syömiset meni hienosti...perjantaihin asti. Sitten on tullut syötyä hieman ylimääräisiä hiilareita ja meinaa jäädä yks lämmin ruokakin helposti välistä kun tuo aviomies on kotona. Hän kun keksii niin paljon kaikenlaista ohjelmaa, niin en millään tahdo muistaa ehtiä hoitaa omaa ruokahommaani siinä välissä. Teoriassa aterian voisi korvata hätätilanteessa jollain patukalla, mut eihän semmoinen pidä nälkää ja olen sitten taas yöllä kukkumassa jääkaapilla.

Jestas mua nyppii noi ioniyhdisteet... en meinannut päästä ollenkaan siitä kappaleesta eteenpäin (minähän en luovuta ennenkun ymmärrän asian). Onneks hoksasin vähän lukea Wikipediasta ja kas kummaa siellä asiat oli esitetty niin paljon selkeämmin ja ytimekkäästi. Tosi outo juttu et lukiokirjassa voi noin huonosti olla joku asia esitetty.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille lukijoille! Mulla on perjantaina lääkäri aiheesta kilpirauhasen vajaatoiminta ja odotan sitä pelonsekaisin tuntein. Tavallaan toivon etten sitä diagnoosia saisi vaan saisin olla ihan terve, mutta toisaalta jos se tyroksiini ratkaisee monta asiaa mun voinnissani niin sittenhän asia olisi kyllä hyvin.

1 kommentti:

  1. Hei, olen haastanut sinut! http://mamaliikkuu.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!