Pages

lauantai 6. huhtikuuta 2013

Viikkopunnitus - voi apua!!

En mä meinaa itsekään uskoa tätä. Pääsiäisestä on kohta jo viikko ja mun aamupaino oli 94.6 kg. Siis viime viikolla kävin jo 93 ja sen allekin, nyt taas on pumpsahtanut roimasti lisää. Mun painonpudotukseni on _todella_ hidasta ja vaikeaa. Toivottavasti sieltä kilpparistakin löytyy jotain syytä tähän, sillä en todellakaan syönyt pääsiäisenä 1,5 kg edestä ylimääräistä. Muutamasta suklaamunasta ja kakkupalasta ei tommosta määrää saa tekemälläkään. Sitäpaitsi syötiin pyhinä muutenkin normaalia vähemmän oikeaa ruokaa.

Siks mä ton kyselyn tohon lykkäsin, olisi kiva kuulla muiden kokemuksia että paljonko sitä painoa tulee heti kun palaa löysemmälle ruokavaliolle ja kuinka nopeasti niitä "turvotuksia" saa pois. Mulla on sormus ihan jumissa joten tiedän, että turvotustakin on.

Ollaan kuitenkin miinuksen puolella, eikä palattu alkupainoon kuten jouluna. Hyvä niin. Ja on kyllä tullut kovasti liikuttua. Tänään kokeilin sitä "aamuaerobistakin" ihan kotosalla radion mukana tanssien ja muuten hyppelehtien (kyykkyjä, punnerruksia, jalkojen voimaa, varjonyrkkeilyä)...20 minsaa ja pieni hiki. En kyllä voi sanoa että olisin siitä jotenkin erityisesti virkistynyt, virkistääkö se teitä muita niinkuin oikeasti? Pitäskö sitä lähteä ulos juoksemaan? Jep, pikkuhiljaa ajattelin ruveta taas kokeilemaan juoksemista. Kuntoplussan juoksukoululla on varmaan hyvä aloittaa:)

(On kyllä pakko tunnustaa, että tällä viikolla olen syönyt parina päivänä pakastepullan ja yhtenä päivänä Twix-patukasta toisen sekä lasten suklaamunista muutaman haukun... itsepetostahan tässä suurin osa on - sokerikoukusta irtipyrkiminen on vaan aina yhtä haastavaa).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!