Pages

torstai 4. huhtikuuta 2013

Rautaa ja aerobista

Menin sitten kokeilemaan tätäkin. 5 vuotta sitten olis onnistunut, nyt aina hilkulla. Torstaihan on perinteisesti mun Sh'bam tanssitunti ja koska oli vielä rinta+ojentajatreeni tekemättä tältä viikolta niin tein sen sitten siihen perään:)

45 minsaa erittäin kovasykkeistä tanssia ja siihen perään lihaskuntoa...kaikkea mä yritänkin. Heti kavuttuani salin puolelle otin penkkipunnerruksen käsittelyyn. 25  kg ja 3X12 toistoa. En ensimmäistäkään meinannut jaksaa. Onneks lihakset siitä rupes lämpenemään ja tein perään päänylivetoa 9 kilon painolla ja vielä vinopenkissä käsipainoilla (6) viimeiset voimat 4x15.

Ojentajaan tein 8kg kahvakuulan kanssa ranskalaista istuen ja perään taljassa 23 kilolla 3x15 toistoa. Enempää ei irronnut tällä kertaa ja kyllä nyt kädet särkee:)

Mun pitäis varata pikimiten taas aikaa sinne lääkärille. Pakko se on kai se Thyroksin aloittaa, ei nämä mun tulokset kovin lupaavia ole. Pääsiäinen sotki taas pahasti ja tuntui että pari kiloa taas ihan yhtäkkiä napsahti...toivottavasti on vain turvotusta. Lauantaina nähdään.

Poskiontelontulehdus (tai mikä sitten onkin) ei ole parantunut ab-kuurista huolimatta joten ens viikolla lääkäriin.

Suuri unelmani on lähtenyt etenemään. Olen jo yhden lukion biologian kirjan lukenut ja nyt aloittelen kemian kanssa. Vähän kyllä mietityttää kun ekaa laskuakin laskin monta tuntia. Kai ne käsitteet pikkuhiljaa palautuu taas muistiin, toivon niin. Lukiosta on 15 vuoden tauko.

Farkut roikkuu päällä. Se on hurja juttu se. Oon ostanut viimeisimmät farkut kokoa 48 ja selvästi alkavat roikkua, toiset jopa putoaa. Mun pitäiskkn tänne niitä muutos/motivaatiokuvia laittaa. Voi kun vaan osaisin ja ehtisin ottaa julkaisukelpoisia kuvia:)

Edit: seuraavana päivänä on kyllä kipeät rinta+ojentajalihakset. Vihdoinkin onnistunut treeni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!