Pages

perjantai 19. huhtikuuta 2013

Puntariasiaa ja treenistäkin vähän...

Mulla oli taas kamala pelko persiissä että paino on tässä viikon aikana noussut vähintään kilon (kun tuo hampijuttu veti mielen matalaksi ja syömiset meni sekaisin) mutta oli iloinen yllätys käydä aamulla toteamassa että näin ei ole käynyt. Oon huomannut et tosi nopeasti kun vähänkin syö jotain nopeaa hiilaria/sokeria niin paino humahtaa ylöspäin ja on jopa vaikea saada sitä turvotusta pois. Varsinaista jojoilua siis! Saa nähdä mitä se mahdollinen kilpirauhaslääkitys tulee vaikuttamaan...

Lauantaina on sitten taas punnituspäivä, odotan innolla. Siis nythän ei paino ole pudonnut mihinkään mutta on edes pysynyt samana ja se on mulle jo saavutus. Seuraava tavoite on saada sitä taas putoamaan. Kävin eilen päivittämässä salikorttini. Jep - niin. Nyt on vain salikortti koska varaa jumppiin ei ole. Tarvitsisin uuden saliohjelman ja on pakko jostain kerätä viimeiset roposet ja teetättää se. Ellei joku nyt halua sitä mulle ilmaiseksi tehdä;)

Kuten tästä nyt näkee, tää blogi ei keskity ollenkaan pelkästään laihduttamiseen vaan kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin löytämiseen (kun tuo laihdutus ei tahdo onnistua?). Mulla on tuolla ravitsemuksen tiellä pitkä matka edessä koska en aio jättää tätä oppia ihan tähän:) Muutosta on kuitenkin myös kropassa tapahtunut, koska kaverikin tänään sen totesi: hei sähän oot laihtunut. Hitsit, tästä tuli mieleeni että pitäisi ne kuvat ottaa. Aviomies vaan on maailman huonoin kuvaaja, joten täytyy jotenkin itse yrittää.

Eilen rinta + ojentajatreeni. Salilla oli ruuhkaa ja jouduin muuttamaan järjestystä itselleni tosi epäedulliseksi. Sain kuitenkin edes ojentajat kipeiksi.

Penkkipunnerrus 25 kg 3X15
Päänyliveto 10 kg 3x15
Dippi alas asti istuma-asennossa 8kg 4x12
Ojentaja taljassa 32kg 2x8, 27 kg 2x10 ja 23 kg 2x12
Vinopenkki käsipainoilla 8kg 4x15

En ole tyytyväinen treeniin, järjestykseen ja rintojen määrään. Oli kuitenkin kiire (tyttärellä on taas korkea kuume ja olin viemässä lääkäriin) ja tosiaan salilla ahdasta.

Kiinnitin myös huomiota, että vaikka sali oli täynnä niin mun lisäkseni oli kaksi naista jotka harjoittelivat "oikeasti". Kyllä se aika kevyillä painoilla vitkuttamista oli muilla. Ehkä heillä on siihen joku syy, en tiedä... tuntuu vaan että melkein saman tehon saisi tekemällä kyykkyjä ja punnertamalla omalla painolla, mihin sitä salia tarvitsee (paitsi tietysti omaan rauhaan, kuten mulla).

Seuraavalla kerralla (eli tänään) parempi tuuri. Yritän tehdä jalat niin, että saisin tuntumaan treenin taas.

2 kommenttia:

  1. Blogilistan kautta bongasin sun blogin ja vaikuttaa mielenkiintoiselta. Joten jäämpä lukijaksi.
    Saliohjelma vaikuttaa melko hyvältä, jospa itekin pääsis tuohon 25kg penkkipunnerruksissa.. (nyt on 10kg käsipainot, mutta pikkuhiljaa, pikkuhiljaa)

    Tervetuloa seuraamaan myös mun matkaani kohti normaalipainoa..

    http://uusiterveellinenelama.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kiitos kiitos! Mulla on tavoitteena penassa jo 30 mutta noita 15 toistoja en sillä painolla pysty. Taisin kerran kokeilla kolmellakympillä ja sain tehtyä 3*10. Siinä vaan mielellään olis hyvä olla joku peesaamassa jo ja salikaveria en ole vielä löytänyt:)

    Tulenpa lukemaan sunkin blogia:)

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!