Pages

sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Lisäsin ne kuvat nyt...

Siis oli todella suuren kynnyksen takana, mutta nyt on laitettu.On se kamalaa katsottavaa varsinkin tuo vatsa joka on venynyt ihan muodottomaksi:(

Näytän kyllä vaatteet päällä paljon paljon paremmalta.

Mutta hei, toivoisin kommentteja siihen että mitä luuletta vartalonmallini olevan? Kuten kuvasta näkyy, käsivarret on hirvittävän paksut ja samoin reidet on tosi paksut. Vyötärö on ollut ennen raskauksia kapeampi joten oon kuvitellut olevani ikäänkuin X-tyyppiä? Mietin että noin ylipäätänsä mitä osia kannattaisi treenata eniten (muutakin kuin tuota vatsaa). Reidet ja käsivarret on sukurasitteet, niille ei oikein voi mitään meinaan lähes 30 kiloa itseäni hoikempi äiti on ihan yhtä ongelmainen näiden kanssa.

Noniin, tänään aion tyttären herättyä päikkäreiltä heittää juoksuvaatteet niskaan ja tehdä pienen rataslenkin. Täytyy aloittaa varmaan toi kuntoplussan juoksukoulu alusta, harmittaa vietävästi vaan kun ei ole nyt sykemittaria... sitä ennen Kemian kakkoskirjaa ja päiväkahvia!






Tässä myös vertauskuva vuodelta 2007... painoa 15 kiloa vähemmän. Jos siis auttaisi määrittämään vartalotyyppiä ja tietysti itselle motivaattoriksi:)

2 kommenttia:

  1. No olisitko sellainen x. Ainakin näytät äkkiä katsottuna. Parasta varmaan on monipuolinen treenaus.

    VastaaPoista
  2. Kyllä sieltä ihan selvä vyötärölinja löytyy! :)

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!