Pages

lauantai 27. huhtikuuta 2013

Lauantai - jalkojen vuoro

Jalkatreeni meni jotenkin huonosti. Koko ajan tuntui ikäänkuin "hapenpuute". Puuskutin ja sydän hakkas vaan.. Ei oikein voinut keskittyä nauttimaan vääntämisestä.

Anyway
Kyykyt 45 kg 6x6
Etukyykyt 20 kg 2x12
Jalkaprässi 86 kg 4x12
Takareidet taljassa 25,6 kg 3x15 molemmat jalat
Etureidet penkissä 25 kg 3x12

Kuten näkyy, kokeilin kyykyssä taas isompaa painoa ja pienempiä toistomääriä. Ihan hyvin meni ja enemmänkin olis mennyt. Etukyykkyä kokeilin ekaa kertaa vaan eilen vähän kipeytynyt ranne vähän kipuili kun en saanut kai oikeanlaista otetta tankoon...

Yks mikä mua kiusaa treenaamisessa on se, että liian usein lähden tyhjällä mahalla salille. Arkisin väännän koko perheelle ruokaa ja miehen kotiutuessa karkaan salille kun lounaasta on jo 3-4 tuntia. En keksi mitä pientä siinä välissä ottaisi ja sit teen tyhjään mahaan. Treenin jälkeen kyllä syön smantien ruoan joten se on ihan ok. Banaanin joskus oon muistanut ottaa, mitäs muuta? Jotain jauheita kai oikeat treenaajat ottaa...? Ehkä ruisleipä? En uskonettä pelkän rahkan voimin jaksaa tehdä näin kovaa harjoitetta. Mulle tämä näet on jo kovaa. Vinkkejä??

2 kommenttia:

  1. Ite oon joskus vetäny pari real-leipää, tai omenan. Vähän hankala kieltämättä, kun ei sais maha tulla ihan täyteen, mut silti pitäis saada energiaa treeniin..

    VastaaPoista
  2. Juu ei rahkalla jaksa! Mä syön just sen banaanin, tai pari ruisleipää. Joskus mulla on protskupatukka, joskus otan heraa ennen, jossei kertakaikkiaan oo muuta! Superdieetillähän mä en nimenomaan jaksanut treenata kunnolla jonkun rahkan voimin.

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!