Pages

tiistai 2. huhtikuuta 2013

Kuvien kautta kuulumiset


Nää kuvat menee nyt miten sattuu, mutta tällä kertaa näin:) Pääsiäisen ajan on suhtkoht hyvin pysytty ruodussa (jos kakkuja ja muutamaa munaa ei lasketa). Paljon on salaattia mennyt ja hyvin proteiineja. Siltikin näytti iltapaino tänään huitelevan lukemissa, jotka haluan unohtaa samantien;)

Menin sitten viime viikolla kiukuspäissäni potkaiseaan parvekkeelle siirtämääni vauvanuken rattaita (nuorempi tyttö haluaa koko ajan kiivetä niihin joten oli pakko nostaa parvekkeelle)...syytä kiukkuun en edes kehtaa sanoa, mutta varvas otti potkusta nokkiinsa. Oli monta päivää erittäin kipeä ja musta, nyt jotenkin jäykkä mutta väri jo palannut. Muuten kyllä jalkaterässä mustelmia. Arvatenkin tämä (ja se poskiontelontulehdus) ovat liikuntoja nyt vähän vähentänee.

Pääsiäispöytää suklaanamuineen:)


Muuten tässä pyhät menivät hienosti. Mun äiti tuli kylään tuolta keski-suomesta ja vaihteeksi vierailu meni ihan ok. Äiti on vaan sitä sorttia "viiskymppisen aineenvaihdunta on niin hidastunut ettei voi syödä kun 1000 kcal päivässä joten syödään vaan aamiainen ja päivällinen" joten koko porukalta vähän meinäs jäädä ruokailut väliin. Ja äidin vointi muutenkin pisti mielen apeaksi. Sitä kun näkee oman vanhemman vanhenevan ja kunnon huononevan, niin mitäs muuta siitä voi tulla kuin surulliseksi...

Karkasin silti jo eilen salille heti illalla kun vieras oli saatettu junalle. Eilen jalkatreeni ja tänään selkä+hauis. Tän päivän treenistä voisin laittaa tähän tekemäni liikesarjat, jos jollain olisi kommentoitavaa. Musta tuntui etten saa millään selkää "väsytettyä" vaikka musta painot oli ihan kohtalaiset ja kokeilin vaikka mitä liikkeitä.
Mä oon varmaan masokisti mut musta treenin pitäis tuntua aina niin hyvin että olisin ihan rikki palatessan kotiin!
Eli näillä menin
10 min lämittely crossarilla
maastaveto 3*15 ja tangossa oli jotain 30 kg
kulmasoutu ja tangossa jotain 20 kg toistoja 3*12
selänojennus + ylätalja (25 kg) vuoronperään 3*10 ja 3*12
alatalja 32 kg *12

Hauiksessa tein 4*12 kääntöä tangon kanssa jossa painoa 19 kg. Tämä sentäs tuntui jossain!
Käsipainoilla 6 kg vuoronperään vasara ja nosto käännöllä molempia 3*8 + 3*8

Lopuksi tein hartiatreeniä sekä taljassa, että vapaapainoilla.
Ja loppuverryttely crossarilla.

Hammas on alkanut särkemään tässä viime päivät. Varsinkin iltaa ja yötä vasten särky alkaa olemaan melkoista, joten on varmaan kohta pakko varata aika lääkäriin tarkastettavaksi Damn!

3 kommenttia:

  1. Musta toi sun selkä kuulostaa hyvältä! Mulla aikasamanlainen (ilman maastavetoja) selkäpäivässä, ja nyt saan kyllä tuntumaan. Ennen en, mutta kun pt:n kanssa katsottiin tekniikat läpi niin johan alkoi tuntumaan.. Hups!

    Eli selässä mulla on ylätalja eteen, alatalja kolmiolla sekä kulmasoutu. Ylä- ja alataljassa mulla varsinkin nousee hartiat herkästi ylös ja oon silloin tehnyt ne "väärin", alataljassa taas oon vetänyt enemmän rntoihin kun pitää alamahaa kohden vetää. Emt, oisko tekniikkatarkastuksesta apua tuohon, että saa selän väsytetyä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos olisi varmasti. Pyydän Pt:n joka tapauksessa tekemään mulle uuden ohjelman niin siinä samalla varmaan tehdään sitten tekniikkatarkastus. Toinen mitä mietin on painot vaan kun ranteet pettää jos vielä ottaa paljon lisää. Mut mikä on alatalja kolmiolla?

      Poista
  2. Äh nyt mä huomasin. Eiks sen alataljan kuulu vähän ikäänkuin päättyä kulmasoutuun? Musta se on vähän kun maastavedon ja kulmasoudun yhdistelmä. Kyllä mä sen ihan alavatsaan vedän ja siinä mulla yleensä loppuukin voimat lavoista et se jotenkin edes onnistuu.

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!