Pages

maanantai 22. huhtikuuta 2013

Haa, ruokapäiväkirja tähän heti perään:)

100 kilon keijukainen oli tehnyt postauksen ruokapäiväkirjasta. No mä laitan kanssa, saa arvostella:)

Aamupalaksi pähkinämysliä + luonnonjugua (kohtuullisen pieni annos koska myslissä on paljon energiaa...olisko 50-100 gr ja 2 dl). Kahvia kupillinen.

Lounaaksi mummon tekemää makaronilaatikkoa (ei täysjyvästä) 150 gr ja siihen kaveriksi keitettyjä parsakaaleja n.200 gr. Ruokajuomaksi vissyä.

Välipalaksi syötiin tuoretta ananasta lasten kanssa.

Päivällinen meni myöhäiseksi kun jouduin salille. Ennen salia vedin yhden banaanin.

Salin jälkeen jääkaappi oli ihan tyhjä joten : 2 siivua jotain fitness-leipää ja n. 2dl jauhelihakastiketta, tomaatti, lasi maitoa

Iltapalaksi, muutama pala juustoa (Gouda) ja vissyä.

Normipäiväksi tässä on ihan tarpeeksi mut tälleen treenipäiväksi vähän ehkä vähänlaisesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!