Pages

perjantai 22. maaliskuuta 2013

Viikon liikunnat yms.

Pakko oli tehdä tämä postaus ennen huomista punnitusta (ja ihan satavarmasti huonoa tulosta) jotta on edes jotain hyvää. Tällä viikolla olen liikkunut tähän päivään mennessä ahkerasti neljänä päivänä ja viidentenä tein vain kevyen vaunulenkin.
Ma vaunulenkki 30 min
Ti zumba 60 min
Ke body Pump 60 min
To sh'bam 45 min
Pe kävely 6 km (Vaunujen kanssa pitkin polkuja ja peilikirkkaita jäitä) 1.6 h - oikeasti vauhti oli reipas ja hiki tuli.

Viikon ruoat ovat menneet penkin alle. Tai olen pysynyt hyvin ruokarytmissä mutta joka päivä olen syönyt jotain pientä makeaa, vähintään pari pientä pääsiäismunaantai omatekoisen pullan. Ei kamalan suuria määriä mutta kuitenkin. Huomaa kun on taas sokeriloukussa ja nyt aion pyristellä siitä eroon.

Milloin viimeksi olen syönyt maitorahkaa? Sitä on koko ajan kaapissa mutta se ei vaan uppoa...? Välipalaksikin syön mieluummin hedelmän ja aamupalaksi olen sitoutunut kaikkeen muuhun. Ei vaan maistu:(

Onneksi liikunta tekee hyvää semmoisenaankin.

1 kommentti:

  1. Hyvin sä vedät! Paljon oot saanut liikuttua! :) Eikä sitä pidä väkisin mitään syödä, jos ei uppoa. Maistuisiko vaikkapa raejuusto paremmin hedelmien seurana?

    Aurinkoista viikonloppua!

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!