Pages

tiistai 26. maaliskuuta 2013

Taistelen vastaan kyllä...

Mutta taidan hävitä flunssalle tämän kierroksen. Olen jo monta viikkoa ollut "vähän" nuhainen, mutta tänään nyt kyllä tuntuu kurkussakin aika kovin. Mä en ymmärrä tätä kun sitä limaa valuu nenästä tonne nieluun enkä millään saa sitä niistettyä pois. Yritin tänään jopa nenäkannuakin, ei vaan ymmärrä... ehkä pitäis taas käydä katsomassa nää poskiontelot.

Olen kyllä todella rikki nyt. Isoveli heräsi VIIDELTÄ ja ilmeisesti oli kukkuillut seitsemään jolloin mies nousi ylös. Tytär herää huutamaan n. 5 kertaa yössä (kyllä, olen luovuttanut ja nukutan hänet sen 5 kertaa rinnalle koska muuten huuto on kahta kauheampaa...unikoulu?). Olen siis todella rättipoikki. Eilinen hiihtolenkki taisi sitten vaan olla liikaa ja ylipäätänsä liikunta. Viime viikollakin tuli treenattua melkoisen paljon. Päätäkin on särkenyt nyt kaks päivää. Taidan painua tuonne neitosen viereen peiton alle lepäämään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!