Pages

keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Paha olo bygones???

Kirjoittelin siitä pahoinvoinnista, joka on mua lamaannuttanut nyt pari viikkoa. Tänäänpä olikin parempi päivä. Eilen illalla mietin, että oli taas syömisen sännöllisyys päässyt vähän unohtumaan väsymyksen kourissa (vaikka lautasen koostumuksesta pidänkin tiukasti kiinni) ja että pitäisikö siinä asiassa skarpata. Tänään on sitten taas syöty tarpeeksi ja olo on melkein normaali.

Menin zumbaamaan ja siellä huomasin etten ihan kunnossa ole. Kylkeen pisti meinaan turhan tiheästi ja ennen ei ole pistänyt. Perhe on flunssassa ja kai sitte minäkin (aika huomaamaton flunssa kyllä on). Tai en tiedä...

Oli kuva kyllä zumbata taas:)

Ja koska en saanut tätä eilistä tekstiä julkaistua niin todettakoon että tänäänkin oli hyvä olo.
Ja menin tekemään uuden pumpin ensimmäistä kertaa. Kyllä reidet huutaa hoosiannaa huomenna:)

Mulla on ollut viime aikoina paljon miettimistä. Syksyllä olisi tarkoitus palata töihin ja mulla on ollut jo varmaan 5 vuotta kamala urakriisi päällä. En kestä työtäni tietojärjestelmäprojektien parissa vaan haluan tehdä ihmisläheistä työtä.  Nyt yritän ottaa askeleen ja harkitsen hakemista lääkikseen keväällä 2014. Jep. Olen näitä ajatuksia pyöritellyt jo vuosia ja jos ei yritä niin ei taatusti mitään saa. Oon saanut siunauksen mieheltäkin 6 vuoden opinnoille. Ja jos homma ei suju ja tuntuu että pelkästään pääsykokeeseen valmistautuminen tuntuu heprealta niin sitten ei oo mun juttu. Kerron sitten täällä kuinka kävi:) Haen sitten kätilökoulutukseen, se on mun seuraava vaihtoehto:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!