Pages

keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Ja diagnoosi on...

Poskiontelontulehdushan sieltä taas löytyi. Olipa taas niin epäammattimainen mieslääkäri, että sain vaan lisäpontta ammatinvaihtoon! Jätin menemättä pumppiin ja voi olla että lepäilen loppuviikon ihan itseni vuoksi. Johan tässä on puolikuntoisena rääkätty viikkokaupalla...

Mun on pitänyt muuten mainita, että ruokapöytämme uusin herkullinen tuttavuus on avokado. Olen sitä nyt innostunut ostamaan aika paljonkin. Kaipaisin hyviä vinkkejä, mitä siitä voi tehdä salaatin lisäksi. Olen myös vähän innostunut niistä vihersmoothieista joten jos on hyviä reseptivinkkejä niin laittakaa niitäkin. Netistä Nyt löytyy mitä vain mut mieluiten sitä kokeilee mitä toinen on jo havainnut hyväksi:)

Mulla on nyt jonkunlainen painon jumitus taas. Toivottavasti tää lähtis laskuun. Olen menossa näiden kilppariarvojen kanssa lääkäriin joten saa nähdä saanko tätä laihdutusta tehostamaan vielä toisenkin lääkkeen.

Sängynpohjalla bilsan kirjan kanssa:)

3 kommenttia:

  1. Täällä toinen avokado-addikti :). Ne vaan on niin hyviä ja kaiketi terveellisiäkin. Mun tän hetken ykkösjuttu on täysjyväkuskus, jonka sekaan heitän kurkkua, tomaattia ja juurikin avokadoa. Sairaan hyvää ja kun laittaa paljon kasviksia, myös suht kevyttä.

    Paranemisia!

    VastaaPoista
  2. Kiitos vinkistä. Kuskusia teinkin tänään ja sain lapsetkin syömään kun sanoin että se on "pilkottua" spagettia:D

    Antibiooteilla nyt mennään...olo meni huonommaksi vaan:/

    VastaaPoista
  3. Se kuuluisa avokadopasta! En mä kyllä tiedä miten tää diettaamiseen istuu ;) Mutta täysjyvä pastaa ja kohtuullisesti juustoa :D

    http://www.makuja.fi/reseptit/avokadopasta-a-la-alexander-gullichsen/

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!