Pages

sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Hurja viikko

Tämä viikko on ollut liikunnallisesti varmaan aktiivisin koko alkaneen vuoden aikana.
ti zumba
ke pumppi
to sh'bam
pe 6 km kävelylenkki
su kuntosali 1,5h (jalat ja selkä)

Tuntuu ihan hyvältä taas että olen päässyt treenaamaan. Olen lasteni lailla kuitenkin ollut jonkun verran flunssassa (tai siitepölynuhassa) ja tänäänkin salitreeni kulki vähän huonosti. Mutta sain kuitenkin tehtyä. Nyt pitäisi pikkuhiljaa ruveta PT:n kanssa tekemään uutta saliohjelmaa loppukevääksi. Olen vanhaa ohjelmaa säätänyt ja muokannut joka suuntaan ja se ei varmaan ole kovin ideaalinen. Treeni muutenkin on valunut aerobisen puolelle viime viikot ja mun pitäis ottaa itseäni niskasta kiinni. Tai en mä tiedä mitä tässä pitäis tehdä. Kaikkea en ehdi ja jatkossa vieläkin vähemmän.

Pääsiäinen on kyllä kamala, tänäänkin piti varata virpojille namia ja kyllä sitä menikin. Oli niillä virpojilla korit ihan täynnä kun tänne meillekin asti pääsivät ja jäin miettimään että minkälaiset sokeriöverit he saavatkaan siitä karkkimäärästä. Huh huh. Meidänkin isompi on vetänyt viikonlopun ajan karkkia niin että hävettää ihan myöntää. Poika on muutenkin huono syömään ja kun isä hirveän helposti antaa makeaa, niin on taas mennyt yksi viikonloppu ilman ruokaa:. Puhumattakaan siitä että oma tassuni eksyy kipolle - tänään onneksi jo paljon vähemmän.

Mun yks lemppariblogeista More To Love taitaa tehdä kuolemaa. Löysin blogin aika myöhään mutta tykästyin tyttöjen ihanaan asenteeseen. Nyt näyttää että toinen on lopettanut kirjoittamisen ja toinenkin on aika väsynyt siihen. Harmittaa, koska vaikka itse tässä yritänkin laihtua, niin pidän heidän tyylistään ja itseluottamuksestaan tosi paljon! Ja siitä positiivisuudesta, mitä blogi on ennen ollut.

Olen huomannut, että kuntosalilla taidan olla aika tylsä treenaaja. Tänään oli ilmestynyt jotain nuoria tyttösiä jotka treenasivat ihan kummallisilla painoilla ja asennoilla ja mietin siinä itsekseni taas että mitäköhän porukkaa nuo ovat. Siis isot oli painot, hurjan isot, mutta kyykytkin jäi tosi vajaaksi. Onhan se hienoa, että laitetaan kunnolla painoa mutta parempi olisi jos näkisi että myös tekniikka on hallussa. Oikeasti mä varmaan vaan olen kateellinen vanha akka, heh.

Huomenna tai ylihuomenna mulle tulee kirjat jotka "ulkoaopettelemalla" mun pitäis päästä lääkikseen 2014. Olen pohtinut tätä asiaa tosi pitkään ja kun nyt tein päätöksen, että haen, on ollut ihan järjettömän hyvä olo. Olenhan mä aika vanha jo tähän hommaan, mutta ehtisin kuitenkin olemaan vielä työelämässä uudessakin ammatissa melkeen 30 vuotta joten kyllä kannattaa yrittää. Täytyy vaan jotenkin nyt sovittaa perhe+lukeminen+kuosiin-projekti yhtälö uuteen uskoon.

Oikein ihanaa alkavaa viikkoa kaikille. Mulla olis kännykässä kuviakin tänne, mutta laitan ne toiste:)

Ai niin. Tavoitteena on jalkaprässissä työntää yhtä paljon mitä painan. Nyt menee 73 kiloa. Miten on, laihdunko 73 kiloiseksi vai nouseeko vielä prässissä lisää? Tänään tuntui etten saa enempää, mutta saanhan mä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!